מורה פרטית 'הזהירה' תלמידים באמצעות אקדח צעצוע



מורה פרטית של תלמידה בבית ספר בדרום העיר הגיעה השבוע לבית הספר כשהיא עם אקדח צעצוע במטרה 'להרתיע' לטענתה את התלמידים שלא יפגעו בתלמידה אותה היא מלמדת

אתמול (יום ב') תקבל מידע במפלג הנוער של משטרת מרחב מוריה לפיו מספר תלמידים ומאבטח ביה"ס הבחינו באישה שנכנסה למתחם הסעות של בי"ס תיכון בדרום העיר כשברשותה 'אקדח'.
נפתחה חקירה במפלג הנוער של מרחב מוריה, במסגרתה נגבו עדויות ממספר מעורבים ביניהם תלמידים, מאבטח ביה"ס וצוות ביה"ס. מהחקירה עולה כי ביום ראשון השבוע בשעות הצהרים הגיעה צעירה למתחם ההסעות של ביה"ס עם רכבה, וזאת בעקבות שיחה שהייתה לה מספר שעות קודם לכן עם תלמידת בי"ס, אותה היא מלמדת שיעורים פרטיים. התלמידה סיפרה לה כי מספר תלמידים מביה"ס מתנכלים לה בעקבות סכסוך שיש לה עם תלמידה אחרת. הצעירה ניגשה לקבוצת התלמידים שעמדה במקום והזהירה אותם 'שלא יפגעו בתלמידה'. לאחר מכן נכנסה לרכבה , הוציאה ממנו 'אקדח דמה' , דרכה אותו לעיני התלמידים והכניסה אותו לכיס מכנסיה האחורי.
אחד מהתלמידים שהבחין בכך החל ללכת לכיוון עמדת המאבטח, בעוד הצעירה נכנסה לרכבה יחד עם התלמידה והן נסעו מהמקום.
אתמול עצרו בלשי הנוער את החשודה, עת הגיעה למרחב מוריה בגין מעורבותה באירוע אחר מלפני כארבעה חודשים בו נחקרה בחשד שאיימה בסכין על נהג מונית.
החשודה, צעירה כבת 24 תושבת ירושלים העוסקת כמורה פרטית, טענה בחקירתה כי הגיעה למקום במטרה לסייע לתלמידתה ולהגן עליה. עוד טענה כי הוציאה מרכבה 'אקדח צעצוע' שברשותה מזה זמן רב רק כדי 'להרתיע את התלמידים'.
בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרה של החשודה עד למחר. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.
בתמונה: האקדח של המורה באדיבות דוברות משטרת מחוז ירושלים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה