המפכ"ל יוחנן דנינו: "אסור לנו לטעות בשקט המדומה"



בכנס החדשנות של משטרת ישראל בהשתתפות מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל ונשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס. התייחס המפכ"ל לירידה באירועים בירושלים וציין "ראינו ירידה של אירועי הטרור בירושלים אבל זה רק לכאורה, המצב הוא עדיין נפיץ ורגיש"

מטרת הכנס שהתקיים ב"מרכז פרס לשלום", היא לעורר דיון וחשיבה ביצירת הזדמנויות חדשניות לצמיחה ארגונית בתוך המשטרה, פיתוח אפשרויות לשיתוף פעולה מתקדם עם הקהילה, המגזר הציבורי והעסקי ומינוף תהליכי חדשנות במשטרה. הכנס יהווה "ירית פתיחה" להמשך פעילות המשטרה במסגרת מימוש החזון למיצוב המשטרה כגוף חדשני הנערך לקראת העתיד.

רב ניצב יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה שהשתתף בכנס התייחס לביטחון ירושלים ואמר: ״אתמול היה לנו דיון בראשות רה"מ בנושא ירושלים וירושלים זה עוד נושא שמעסיק אותנו בימים האלה בעיקר בתקופה האחרונה, גם בעצם מאז מבצע צוק איתן, מאז מבצע שובו אחים. אנו הכרזנו על מבצע שומרי החומות, במהלך המבצע ירושלים תוגברה בכמעט 1000 שוטרים נוספים, ואמרתי גם אתמול בדיון ואני חוזר ואומר את זה לנו המפקדים, אסור לנו לטעות בשקט המדומה של התקופה האחרונה, אנו לכאורה ראינו ירידה של אירועי הטרור בירושלים אבל זה רק לכאורה, המצב הוא עדיין נפיץ ורגיש, זו הסיבה שבהערכת המצב האחרונה החלטתי להשאיר את התגבור של השוטרים בירושלים לפחות לחודש הקרוב. אתמול שמחתי על כך שהקבינט בראשות רה"מ אישר את התוכנית שהמשרד לבט"פ והמשטרה הכינו לחיזוק קבוע של ירושלים, החיזוק שאושר אתמול של כמעט 400 שוטרים נוספים לירושלים באופן קבוע כמובן עם הרבה מאוד טכנו' וזה רלוונטי להיום , זה משהו שהוא חשוב לנו מאוד וזה תוספת בירה למי שמשרת בירושלים לכל השוטרים שעובדים יום ולילה מגיע לו שהתוספת כ"כ גדולה , אבל היא לפחות אומרת שמדינת ישראל מעריכה את מה ששוטריה בירושלים עושים. אני חושב שמאות השוטרים והקצינים שמתגברים את ירושלים מדי יום, הדבר הזה עושה את שלו ואנו רואים את זה בשטח בכל מה שקשור למצב של הבטחון האישי".

הנשיא התשיעי, שמעון פרס, והמפכ"ל סיירו בתערוכת החדשנות של משטרת ישראל המציגה את מיטב הטכנולוגיה בשירות המשטרה ובה מצלמות רחף, אמצעי שיטור עירוני, ופיזור אירועים אלימים. פרס פתח את הכנס בתמיכה לכוחות המשטרה אשר פועלים מחשיפת השחיתות ושמירה על הדמוקרטיה השלטונית ואמר: "היקף השחיתות הרחב והתחכום שהתגלו בפרשה הפתיע את כולנו ועלול לייאש את האזרחים , אך אני מבקש מכם השוטרים, המשיכו להלחם, אתם עומדים בחזית הצדק ומגנים על הדמוקרטיה, עימדו בשער והילחמו בשחיתות זהו מבחן של אמת ללא משוא פנים ואין פרוטקציות לאף אחד ".

תמונה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה