קריסת גשר התאורה בהר הרצל: יוגשו כתבי אישום נגד החשודים



כשנתיים וחצי אחרי האסון בו נהרגה סגן הילה בצלאלי ז"ל אשר נלכדה מתחת לעמוד תאורה שקרס , הודיעה פרקליטות מחוז ירושלים לבאי כוחם של החשודים בפרשה, כי הוחלט להגיש נגדם כתב אישום בעבירות של גרימת מוות ברשלנות

הפרקליטות הודיעה היום (יום ג') לבאי כוחם של חמישה מהחשודים באסון בהר הרצל, כי הוחלט לדחות את הטענות שהשמיעו בשימוע וכי יוגש נגדם בימים הקרובים כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות וגרימת חבלות ברשלנות. עם זאת, תיקו של מאיר (אלכס) סלע, מפיק האירוע, נסגר מחוסר ראיות.

כזכור, במהלך החזרות לטקס הממלכתי, לפני כשנתיים וחצי נהרגה סגן הילה בצלאלי ז"ל כתוצאה מעמוד תאורה שקרס. 

אימה של הילה בצלאלי שנלכדה מתחת למבנה, סיגלית בצלאלי אמרה היום לרדיו ירושלים "אין ברירה האנשים האלו מואשמים במוות ברשלנות. האני התחננתי לא לראות את החברה הזו יותר באירועים בעיר ירושלים. ולמרות זאת, חודש אחרי האסון חתמו איתם על חוזה ארוך טווח. אני בטוחה שמי שיועמד לדין יקבל את העונש הראוי לו".

החשודים שיועמדו לדין הם אלעד לביא, דורון לביא, טאימורז (תומר) לאונידזה, יצחק צוקר ואורן ורשבסקי. כמו כן יוגש כתב אישום גם נגד חברת "עיצוב במה".החשודים אשר הודע להם כי יוגש כתב אישום בעניינם הם אלעד לביא, דורון לביא, טאימורז לאונידזה, חברת "עיצוב במה", יצחק צוקר ואורן ורשבסקי.

בעת הרלבנטית לאירוע שימשו החשודים בתפקידים הבאים: חברת "עיצוב במה" היא החברה שהקימה את גשר התאורה על-פי הסכם עם משרד ההסברה; דורון ואלעד לביא היו בעליה של חברת "עיצוב במה" ושימשו בתפקידי מנכ"ל וסמנכ"ל תפעול של החברה בהתאמה; טאימורז לאונידזה שימש כמנהל התפעול בחברה; אורן ורשבסקי שימש כמהנדס המבנה ויצחק צוקר שימש כיועץ הבטיחות באירוע.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה