נעצר מטפל החשוד במעשים מגונים במטופלות



בית משפט השלום בירושלים האריך ב - 5 ימים, את מעצרו של גבר יהודי בשנות ה - 40 לחייו, העוסק בטיפולי פיזיותרפיה בקופות חולים, החשוד במעשים מגונים במטופלות, הבוקר (יום ה') הותר שמו לפרסום

במרחב מוריה הוגשה תלונה על ידי אשה שטופלה על ידי החשוד בקופת החולים, אשר טענה כי במהלך הטיפול ביצע בה מעשים מגונים וגנח. אתמול (יום ג') עצרו חוקרי מרחב מוריה את החשוד, בחקירתו סיפר כי עוסק בטיפולי פיזיותרפיה בקופות חולים, הודה במעשים ובמשטרה מציינים כי עולה חשד לאירועים נוספים. לדבריו ביצע את המעשים בשל ׳עוררות מינית׳ שחש במהלך הטיפול. 

בית המשפט האריך כאמור את מעצרו ב - 5 ימים עד ליום ראשון 15.3.15.  

עורך דינו של החשוד ביקש לאסור את פרסום פרטיו המזהים, שופטת בימ״ש השלום, הגב׳ מרים קסלסי דחתה את הבקשה וטענה כי במצב דברים זה, העניין הציבורי שבפרסום גובר על עניינו הפרטי של המשיב. יחד עם זאת נענתה לבקשת עורך דינו של החשוד והורתה על עיכוב ביצוע לצורך הגשת ערר עד למחר.

חקירתו של החשוד נמשכת ונבדק החשד האם היו מקרים נוספים. 

הבוקר (יום ה') השופטת תמר בזק רפופורט, שופטת בית משפט המחוזי בירושלים, דחתה את הערר שהוגש והתירה לפרסם את פרטיו המזהים ותמונתו של גלעד הולי אור כבן 46 ממודיעין,  העוסק בטיפולי פיזיותרפיה בקופות חולים בירושלים והסביבה.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה