ראש העיר, ניר ברקת מגיב לדבריו של קמרון: "מאיזה בניה הוא מזועזע"?



ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון,אמר אתמול כי הוא "מזועזע" מהמצב השורר ב"מזרח ירושלים הכבושה" לדבריו. הבוקר (ה') מגיבר ראש העיר, ניר ברקת ואומר "מאיזה בניה הוא מזועזע במזרח העיר - של בתי הספר הכי חדשים ומתקדמים שאנחנו בונים שם?"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיב היום (ה') על דבריו של ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון, שאמר אתמול כי הוא "מזועזע" מהמצב השורר ב"מזרח ירושלים הכבושה"

ברקת אמר בתגובה "בריטניה היא חברה טובה וחשובה של ישראל וירושלים, אך קמרון טועה בשל חוסר הכרות של העובדות והמציאות בשטח. מאיזה בניה הוא מזועזע במזרח העיר - של בתי הספר הכי חדשים ומתקדמים שאנחנו בונים שם? מהכבישים החדשים שאנחנו סוללים שם? מטיפות החלב והמרכזים הקהילתיים שהקמנו? איפה בדיוק משקיעים כך, ברשות הפלשתינית? בסוריה? בעיראק? מצבם של תושבי מזרח העיר טוב היום בהרבה מכל המדינות הסובבות אותנו, וודאי מאשר בזמן המנדט הבריטי בארץ. אני ממליץ לבריטניה לאמץ את המודל של העיר המאוחדת, אותו גם רוב בקרב תושביה הערבים מעדיפים, כפי שעולה מהסקרים הבינלאומיים שבוצעו בעיר לאחרונה. בירושלים, כמו בלונדון, לכל תושב הזכות לגור בכל מקום שיחפוץ, כשאפליה על בסיס דת, גזע ומין אסורה! האם מישהו יעלה על דעתו שעל תושב מדת מסויימת ייאסר לגור באחת משכונות לונדון?. אני מזמין את קמרון, ידיד ישראל אמיתי, לסיור איתי לראות את צמצמום הפערים במזרח ירושלים ולקדם יחד איתנו חיבורים, פיתוח ושיתוף פעולה אזורי במקום להציב חומות ומחלוקות בליבה של ירושלים".

 

תמונה: הדס פרוש/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה