כתב אישום: בן 22 מואשם באונס צעירה בשכונת הר חומה בפורים



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בן 22 בגין עבירות של אינוס תוך גרימת חבלה גופנית, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית, איומים והחזקת סכין

האירוע התרחש ביום חמישי לפני כשבוע, לפנות בוקר. אז צעירה בת 19, ובחור בן 22, נפגשו במקרה ברחוב בשכונת הר חומה, אחרי שחזרו מבילויי בחג הפורים, כל אחד בנפרד. השניים הכירו זה את זה באופן שטחי ובשל היכרותם המוקדמת, הצעירה לא חששה להתלוות אליו. על פי כתב האישום הצעיר תקף אותה ואנס אותה בכוח. השכנים, ששמעו את צעקות הצעירה הזעיקו למקום את המשטרה.

היום (א') פרקליטות מחוז ירושלים הגישה נגדו כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר. עוד עלה מכתב האישום כי בחודש אוקטובר 2014 או בסמוך לכך, נפגשו מתלוננת נוספת (מתלוננת ב') נגד הצעיר (בת 15), והמתלוננת א' ואנשים נוספים יחד עם הנאשם בדירה בירושלים. במהלך המפגש, יצאו המשתתפים האחרים לסיבוב בשכונה, ובדירה נותרו ב' והנאשם. בשלב מסוים, נכנסה ב' לחדר השירותים על מנת לשטוף את ידיה. אז, נעל הנאשם את דלת הבית, נכנס אחריה לחדר השירותים ונגע באיבר מינה, מעל לבגדיה. בתגובה, החלה ב' לצעוק. אז, שלף הנאשם אולר ואמר לה "סתמי את הפה, סתמי את הפה", הנאשם אף דחף אותה וגרם לה לשטף דם בבטנה. ב' המשיכה לצעוק עד שהחברים חזרו לבית ודפקו נמרצות על דלת הבית. לאחר פרק זמן, נעתר הנאשם לדפיקות ופתח את הדלת וב' נמלטה ממנו. מיד לאחר שפגע הנאשם במתלוננת ב', סיפרה ב' לא' על מעשיו של הנאשם.

בתאריך 24.3.16, לפנות בוקר, פגש הנאשם באקראי את המתלוננת א' בירושלים אחרי מסיבת פורים. הנאשם תקף את המתלוננת ואנס אותה בכח. א' נאבקה בנאשם בכל כוחה, באמצעות ידיה ורגליה ותוך שהיא זועקת לעזרה. לאורך כל האירוע התנגדה לו א' ואף נשכה אותו באצבעו והכל תוך שהיא זועקת "הצילו הצילו". למשמע זעקותיה התעוררו מספר שכנים הגרים בסמיכות למקום והזעיקו את כוחות המשטרה.


תמונה: (אילוסטרציה) נטי שוחט/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה