התחזה לרופא אנס יולדת וביצע מעשים מגונים ביולדות נוספות

$(function(){setImageBanner('f1754c7e-cded-4c88-a3e0-0a2200c7007a','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

היום (שלישי) הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד רשק חאזם בגין ביצוע עבירות של אינוס ומעשים מגונים בכמה יולדות בבית החולים שערי צדק בירושלים

על פי כתב האישום במהלך חודש אוקטובר, הגיע הנאשם למחלקת יולדות בבית החולים שערי צדק שם פגע מינית במספר יולדות בכמה חדרים. הוא גם ניסה לגנוב רכוש כשהוא מתחזה לאיש צוות בית החולים.

כתב האישום מפרט את כל מעלליו של החשוד: הנאשם נכנס למחלקה, בו אושפזה היולדת ח' ויולדות נוספות. הנאשם ניגש ל-ח' ששכבה במיטתה על הגב מאחורי וילון מוסת, לבושה בחלוק בית החולים. בהיותם מאחורי הוילון המוסת, שאל הנאשם את ח' אם היא מעוניינת שיביא למיטתה את ארוחת הבוקר מחדר האוכל, כשהוא יוצר בפני ח' מצג ולפיו הוא איש צוות בית החולים. ח' השיבה לנאשם בשלילה והפנתה אותו לסייע ליולדת אחרת שסברה שייתכן ואינה יכולה לקום ממיטתה. הנאשם אמר ל-ח' כי הוא "צריך לעשות לה בדיקה פנימית", הרים את השמיכה בה היתה מכוסה, כשהיא שוכבת במיטה על גבה ופניה לנאשם. הנאשם הכניס את אצבעותיו לאבר מינה של ח ' בניגוד לרצונה. הוא  המשיך בנסיונותיו למרות שסרבה והראתה לו תעודת שחרור מבית החולים.

הוא חזר על מעשיו גם בחדרים אחרים עם מאושפזות אחרות וגם גנב מהן חפצים אישיים. הוא גם תקף יולדת שישנה באותה עת ורק אחרי שצעקה עזב את המקום.

על פי כתב האישום הוא נגע, צבט, ליטף  נשים שונות במחלקה.

כמה שעות לפני שהגיע לבית החולים נכנס הנאשם לסופר שטרם נפתח לקהל, כשהוא מציג את עצמו בכזב בפני עובדים בסופר, כעובד של הרשת. הנאשם עבר במחלקות הסופר ונטל מוצרים מהמדפים בשווי כולל של 1861 ₪, והכניס לארגז קרטון שמצא במקום. ועזב את הסופר. 

מבית החולים "שערי צדק" נמסר בתגובה עם גילוי הפרשה כי "מדובר במעשה מגונה ולא אונס. שערי צדק מקיים תחקיר יסודי כיצד הערים המתחזה על איש הבטחון בכניסה למחלקה וננקטו אמצעים למניעת ארועים דומים. כזכור שערי צדק דיווח מידית למשטרה והביא לזיהוי המתחזה באמצעות מצלמות האבטחה, עובדה שהביאה ללכידתו על ידי המשטרה סמוך לבצוע העברה".


תמונת אילוסטרציה: פלאש 90. 

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה