הקואליציה של ליאון: סיעת התעוררות הולכת לאופוזיציה



המשא ומתן הארוך בין ראש העיר ירושלים, לסיעת התעוררות התפוצץ. התעוררות תשב באופוזיציה: "חסם כל השפעה שדרשנו". במקביל חתם ליאון הסכמים קואליציוניים עם יהודה בן יוסף ויוסי חביליו- אשר שניהם היו חלק מהגוש של סיעת התעוררות

אחרי חודש של משא ומתן הסיעה הגדולה ביותר במועצה הולכת לאופוזיציה. סיעת התעוררות  בראשות עופר ברקוביץ, לא תיכנס לקואליציה החדשה שהקים ראש העיר משה ליאון. ברקוביץ', שהיה אמור לחתום היום, שלישי, על הסכם כניסה לקואליציה החליט כי סיעת התעוררות הולכת לאופוזיציה.

כמו כן, אמש (שני) נמסר כי נחתמו הסכמים קואלציונים עם יהודה בן יוסף, חבר סיעת ירושלים תצליח ויוסי חביליו, יו"ר סיעת מצילים את ירושלים- אשר שניהם היו חלק מהגוש של סיעת התעוררות. פרטי ההסכמים:בן יוסף, יקבל את תיק קידום עסקים וחביליו:סגן ראש העיר בחצי השני של הקדנציה, רשות החניה והקמת ועדה בראשות חביליו שתבחן את המנגנון הראוי לשיתוף הציבור בפרוייקטים עירוניים.

מסיעת התעוררות נמסר: "בחודש האחרון ניסינו להגיע להבנות עם ראש העירייה, מי שנבחר בקומבינה על הראש של הציבור הירושלמי. משך כל הזמן, האינטרס הרחב של הציבור הירושלמי עמד לנגד עינינו. במטרה לשמור על ירושלים של כולם". 

הוסיפו, "ליאון, שבילה את רוב הזמן בחו״ל, ראשית נכנע לשותפים מדגל וש״ס בהסכמים אותם סירב לחשוף לציבור הירושלמי.  שנית, בידיו חסם כל השפעה שהתעוררות דרשה בקשר לשמירה על השכונות הציוניות בעיר במסגרת ההבנות שהוגשו בתכנון בנייה. ולבסוף, חזר בו מסיכומים שכבר סוכמו. וסגר עם יוסי חביליו כדי שישמש עלה תאנה לקואליציה שחבריה כבר פועלים בימים אלה ומנסים לאיים על החיים בירושלים.

לא נהיה חלק מהתנהלות כזו. נצא להיאבק עבור חצי מהעיר ונדאג להאיר את העירייה בפנסים, נילחם בשחיתות, נילחם בפגיעה בציבור הציוני והחרדי ממלכתי. בניגוד למשה ליאון, שנחת מגבעתיים כחלק מקומבינה מכוערת, התעוררות כאן, כמו תמיד- להישאר. נדע לשמור על תושבי ירושלים, שחפצים בעיר פורחת, נקייה ומשגשגת, גם מהאופוזיציה. ביום חמישי הקרוב מגיעים למועצת העיר- להילחם על ירושלים. נבהיר לליאון שזו העיר שלנו."

יהודה בן יוסף מסר: "העסקים בירושלים הם ליבת הכלכלה והצמיחה של העיר אני אפעל לקידומו של האגף, למען שיגשוגה ופיתוחה של עירנו האהובה".

צילום: דוברות

יו"ר סיעת מצילים את ירושלים, יוסי חביליו: "אני שמח על האפשרות שניתנת לי להשפיע על ירושלים ולעבוד בשת"פ עם ראש העיר. אני רואה חשיבות בייצוג מגוון לכל זרמי ירושלים וזה בדיוק מה שמייצגת קואליציית ליאון. אני קורא לתנועת התעוררות להצטרף גם הם לקואלציה ורואה בכך חשיבות רבה".


ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "קואליציה רחבה היא הכלי שבאמצעותו אפשר לשרת את תושבי ירושלים בצורה מיטבית, אעשה כל שניתן על מנת להרחיב את שורות הקואליציה ככל שניתן" .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה