בלוג חיי הלילה של שוורצמן



בחזרה לנוסטלגיה- געגועים לישן ולטוב והפעם אייל בן שטרית

שלום בליינים יקרים,

האם הנוסטלגיה העוטפת את עירנו מחדש היא המחזיקה את עולם הלילה? מסתבר שרוב ההפקות כיום מחזירות לעמדת הדיג'יי את "הנוסטלגיה" המדהימה שירושלים כמעט ושכחה. אותם כישרונות מוסיקליים שחלקם בכלל לא עזבו את המקצוע וממשיכים להוביל את הקהל הצעיר, ועושים זאת בצורה הטובה ביותר.

השבוע במסגרת מסע ההיכרות שלי עם אנשי חיי הלילה הירושלמים, אני מציגה בפניכם דיג'יי מוכשר, וותיק במקצוע ששמו ההולך לפניו ביושר וכבוד. האיש והגופייה (גם בחורף הקר של ירושלים).

אייל בן שטרית (33).

רמיקסר ודיג'יי אירועים, ומועדונים. אייל החל את דרכו בגיל צעיר מאוד. עם זוג פטיפונים טכניקס, שעד היום פועלים בחדר העריכה שלו. בגיל 16 קיבל במתנה ליום ההולדת אורגן, ועם שמיעתו המוזיקלית החל ליצור מודולציות בעל פה למוזיקה שהתנגנה מהפטיפונים. אז גם  הבין במה הוא רוצה לעסוק כאשר יהיה ל"ילד גדול".

ההתחברות למוזיקה הייתה מוחלטת כבר מההתחלה, את הדרך התחיל אייל בדאנס- בארים קטנים בירושלים ולאט לאט צמח וגדל.

הפריצה הגדולה של אייל, החלה במועדון שכבר אינו קיים יותר, שהוקפץ אליו שעה לפני תחילת הערב, מכיוון שהדי ג'י חש ברע. למוחורת התקשר בעליו של המועדון והציע  לאייל חוזה עבודה.

מכאן הדרך אל הפסגה הייתה מהירה, אייל החל לנגן בכל מקום שניתן לו, ובגיל 23 לאחר תקופה לא ארוכה קיבל את תואר הריזדנט של מועדון הקמפוס המיתולוגי.

לאחר כשנה אינטנסיבית הוחתם בחברת ורטיגו מוזיקה כדיג'י מהשורה הראשונה ועד מהרה תפס את מקומו בין המובילים בחברה. בזמן שעבד בחברה, ניגן אייל במספר עצום של אירועים ובניהם אירועים של ידוענים בעיר הבירה שלנו. לאחר תקופה ממושכת עזב אייל את החברה, המשיך לבדו בתחום האירועים והתרכז גם בחיי הלילה.

בין ההפקות הזכורות לטוב- ההפקה הענקית המשותפת  של מועדון הקמפוס והקונסנטין  בחג פורים שהכילה4500 בליינים מרוצים,  ולאחר מכן הפקת יום העצמאות בבנייני האומה שהשתתפו בה כ- 5000 בליינים.

כול העבודה המוסיקלית נוצרה מתוך אהבה עצומה למקצוע והתמכרות טוטאלית למוזיקה (כפי שמעיד אייל).

למרות הצלחתו הגדולה בעולם חיי הלילה, המשיך אייל ועודנו גם היום להקפיץ זוגות טריים בכול אולם אפשרי, וכמומבן שזהו עסק משתלם- חתונות מביאות עוד חתונות .

עד לשנת 2010 הספיק אייל ליצור לעצמו רזומה יפה ומכובד, ואף ניגן בכול מקום אפשרי גם מחוץ לגבולותיה של ירושלים. כיום שמו תופס תאוצה גם ברחבי תל-אביב.

מועדון התעשייה, קמפוס, אומן 17, הטורי בהרצליה, המרקיד תל-אביב, קונסטנטין, אושו, גולדה בר, ריביירה, הם חלק קטן מן המקומות בהם אייל ניגן את סגנונו. בנוסף, איל הינו דיג'יי אשר מחדיר לקהל הירושלמי את טעמו ויצירותיו. מוסיקת הפריסטייל היא אהבתו הגדולה והוא בהחלט ממחיש אותה לקהל בכל הזדמנות. כיום איל הינו רזידנט  בימי חמישי במועדון החלונות הגבוהים, ומנגן בימי שישי במועדון הניו- אייזן. בנוסף מחזיק אייל בבעלותו חברת מוזיקה פרטית, וגם מפיק חתונות.

 שאלתי את אייל מה הוא חושב על עולם הלילה הירושלמי, והאם לדעתו ניתן להתקדם בו? "חיי הלילה הירושלמים השתנו מאוד, המוזיקה השתנתה. בעבר היו הבליינים רגילים לשמיעת האוס וכיום המעבר הינו חד לפריסטייל. הקהל הירושלמי מאוד מגוון ואוהב 'הפתעות', זהו קהל המגיע למועדון ומעוניין במוזיקה מוכרת ונעימה לאוזנו. ללא ספק זהו קהל שיגיב לדיג'יי בכפיים בפיק של הערב ובנוסף אני חושב שהקהל הירושלמי הוא הכי חם שיש. כל הנוגע להתקדמות חיי הלילה בעיר היא פשוטה- מי שטוב מתקדם, כמו בכל תחום אחר".

אייל מוסיף ומעיד על עצמו שמוסיקה היא חלק בלתי נפרד מחייו, ועבודתו נעשית מאהבה טהורה למקצוע. אני שמחה להציג בפניכם את אחד אנשי הלילה המכורים ואהובים שירושלים ידעה.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו – אל תשכחו, אם שותים לא נוהגים.

אוהבת, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה