בירת האופנה האירופאית המובילה מבחינתי היא פריז. חזרתי מטיול קטן בעיר מהממת והרומנטית הזו. העיר שבה לכל זרם אופנתי יש חנות. הבאתי לכם את המדריך האישי שלי לשופינג הכי שווה בעיר. אז תכינו את הארנקים ונעלי הליכה נוחות ובואו נתחיל...

ביום שישי האחרון טסתי לפריז, וידעתי שאני ממש הולכת לקרוע את העיר בשופינג מטורף בחנויות. אמנם לא התכוונתי להוציא כל כך הרבה על בגדים (כי יש גם נעליים, אקססוריז וכו'..) אבל כך יצא. בשוטטות שעשיתי פגשתי חנויות עם הרבה מאוד סטייל: חנויות וינטג' למיניהן, עם פריטים שכמובן לא ניתן למצוא בארץ, וגם לא בשום מקום אחר בעולם חוץ מפריז. המבחר עורר בי השראה מטורפת וכמיהה לאמץ את הסטייל המקומי. חוץ מאופנה ביקרתי גם במסעדות הסטייליסטיות והמעוצבות שם גם האוכל מעוצב והוגש קטן, צבעוני ומסוגנן. כל חלון ראווה משך את העין ומשך אותי להיכנס. גם אם באותו יום התכוונתי רק לטייל באזור ישר נכנס בי דיבוק של שופינג וערכתי חיפושים אחר פריטים מיוחדים. כמובן שלא שכחתי לתעד ולאסוף חוויות, ריגושים, תמונות ופריטים. קבלו את מדריך האופנה הפריזאי שלי..

 

Kiliwatch-

לאחר המלצה מחברה טובה החלטתי לחפש אחר חנות הוינטג' המפורסמת קיליווצ'. בתחילה חשבתי שאמצא חנות יד שנייה סטנדרטית וההפתעה הייתה גדולה. גיליתי לנגד עיני חנות ענקית, בה ניתן למצוא הכל, החל ממכשירי אלקטרוניקה, תיקים, שעונים, מעילי פרווה, מעילי עור, נעליים, מטפחות, עיתונים וספרי אופנה ואפילו משקפי שמש משנות ה-20 ועד שנות האלפיים. מלאי פריטים אופנתיים שמחולקים על הקולבים לפי צבעים וסגנונות. בקיצור חנות ענקית, ומהממת ביופייה. מיד כשנכנסתי לחנות התחלתי לחפש ולפשפש ואפילו יצאתי עם2 מטפחות מהממות. המחירים לא זולים, אבל הפריטים שווים ואל תשכחו מקוריים בטירוף. החנות מיועדת גם לנשים וגם לגברים. 

קהל יעד: בחורות אופנתיות שאוהבות פרטי יד שנייה, ומסוגלות לחפש, לנבור ולהעביר בחנות שעות רבות על מנת למצוא פריט שווה ומיוחד.

כתובת: 64, rue Tiquetonne. Paris..

 

 

Galeries Lafayettes (גאלרי לאפייט)

גאלרי לאפייט הוא בית כלבו בין המפורסמים ביותר בפריז. שם ניתן למצוא את כל המעצבים הגדולים לואי ויטון, פראדה, דיור, מייקל קורס ואחרים.. הוא ממוקם ברובע התשיעי של פריז והוא גן עדן של בגדים תיקים ונעליים. הכלבו הענק מחולק לשני חלקים, צד של גברים וצד של נשים. הוא כולל כמובן 8-9 קומות. לי אישית יצא לבקר בשני הצדדים ואפילו התחדשתי בתיק של לואי ויטון. כמו כן, המחירים גבוהים מאוד. שווה להגיע רק כדי להתרשם מהעיצובים ולנשום את אוויר הפסגות של האליטה הפריזאית.  

קהל היעד: לחובבות המעצבים הגדולים, ולכאלה שמוכנות להוציא הרבה מאוד כסף על פריטי יוקרה.

כתובת:  Boulevard Haussman in the 9th arrondissement of paris

 

Printemps
בית כלבו יקר לא פחות אבל שווה בטירוף הוא הפרינטמפס שממוקם בדיוק באותו אזור של הגלרי לאפייט. גם כאן מדובר במספר קומות רב, המחולק לנעליים, בגדי קז'ואל, בגדי ערב, ותיקים. ניתן למצוא במקום חנויות כמו מיו מיו, קרטייה, שאנל קלואה וכמובן לואי ויטון שממלא כמעט קומה שלמה מהמקום. ניתן להבחין בתורים הארוכים של תיירים המחכים לפתיחת הכלבו. למעשה גם הכלבו הזה מחזיק את רוב המעצבים הגדולים. גם כאן מדובר במחירים מאוד יקרים, אך קצת פחות מגלארי לאפייט.     

קהל היעד: חובבות מעצבים גדולים, במחירים סבירים עד יקרים מאוד.

כתובת:  66 av. des Gobelins, Paris

 

 

 

שוק מופטרד-
השוק הכי אופנתי ושיקי בפריז. בו ניתן למצוא ערימות של בגדי וינטג' מאז ועד היום, אם תפשפשו היטב תוכלו למצוא אפילו בגדי מעצבים יד שנייה. בנוסף לכך יש בגדים חדשים במחירים סבירים ביותר. שוק מופטרד נחשב לשוק סופר מעניין ואופנתי שסמטאותיו ובתי הקפה שבו תורמים לאווירה המיוחדת. שווה ביותר במחירים שמתאימים לכל כיס. השוק פועל בימי ראשון עד שלישי החל מ7 בבוקר ועד הצהריים.    

קהל היעד: חובבות בגדי וינטג', ושווקים.

כתובת: Rue Mouffetard , 75005

 

Marche aux Puces Clignancourt-

שוק קלינאקור הוא הפשפשים הכי גדול של פריז. זה המקום לחפש ולמצוא עתיקות, בגדים, תיקים, ספרים במחירים זולים למקומיים. השוק מזכיר את שוק בצלאל, אך מדובר פריטים ברמה גבוהה הרבה יותר. בגדים איכותיים מאוד, וייחודיים. תחת קורת השוק הגדול הזה פועלים 16 שווקים נפרדים, אם כי שווה לבזבז על השוק כמעט יום שלם. ניתן למצוא הכל מהכל, בלי להוציא יותר מדי כסף.    

קהל יעד: חובבות שווקים צפופים וגדולים, ובעלות חוש חיפוש מעולה.

כתובת: 79 Boulevard Ornano‏  75018 Paris

 

 

 

 

לסיכום בנות יקרות, ניסיתי ומקווה שהצלחתי להעביר אליכם קמצוץ מהיופי של העיר הזו שאני כל כך אוהבת ומוכנה לחזור לשם כבר מחר, במיוחד כדי לקבל השראה אופנתית. 

 
זו עיר מעניינת ומיוחדת המאגדת בתוכה כל כך הרבה אופנה בסגנונות שונים. הכל נראה בה כמו פסיפס מרהיב ששובה את העין ואי אפשר לשבוע ממנה. אז בנות חובבות אופנה יקרות- פריז כן מחכה לכן ומומלצת במיוחד בעונה הזו-עונת הסתיו שכן בעונה זו המקדימה את החורף האפשרויות הן ממש בלתי מוגבלות- יש הכל מהכל.


באהבה
בר 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה