זה לא תמיד נוח אבל זה בהחלט מחמם. צבעוניות, דמוי עור, וינטג', ניטים, חתוכות-PIP TOE, ארוכות. החורף רק הגיע והכפפות כבר נוחתות עלינו ישר מאירופה הקרה, והופכות לטרנד הכי חם שיש

התמונות באדיבות: מגזין BelleMode - בלמוד.

כמו כל שבוע מזהירים אותנו שוב ושוב מסופשבוע חורפי והוא לא באמת מגיע, וכשהוא יגיע הדבר היחיד שבאמת יעניין אותי זה איך לעזאזעל מחממים את האזורים הקפואים בגוף, ביניהן כפות הידיים. בתור מישהי שקר לה מבחוץ וחם מבפנים אני חייבת למצוא פתרון. החורף הקרוב לא הייתי צריכה לחפש הרבה, כי הפתרון היה  ממש מול העיניים. הכפפות חוזרות לאופנה ובענק, ולי זה מעלה חיוך כי יש עוד אקססוריז לשים מעל לכל השכבות החורפיות. נראה שאירופה ממש הגיעה לישראל, רק בפרטי לבוש כמובן (לא במזג האויר). כי בינתיים הכפפות היחידות שאני שמה זה לנקיון הבית, עם מזגן קירור. בקיצור מחכה לחורף יותר מתמיד. והכפפות הולכות להיות פריט ממש הכרחי בארון שלי.

כמה שנים אחורה.. אנשי המערות לבשו אותן, הן קושטו היטב ברקמות,נצבעו בצבעים עזים, שובצו באבני חן והיו חלק מסמל מלכותי. ידוע כי מלכים אנגלים דוגמת הנרי השני, המלך ג'ון והמלך אדוארד הראשון נקברו כשכפפות לידיהם. ובעוד הכפפות היוקרתיות של מלכים באותה תקופה היו מקושטות זהב ואבני יוקרה, לבשו אנשים פשוטים כפפות העשויות מעור איילים, עגלים וכבשים. החל מהמאה ה-12 הכפפות הפכו לפריט מחייב באופנת הנשים. ומשם הכל התחיל עד לימינו.

טרנד חוזר.. הכפפות יצאו מהאופנה בסביבות הסיקסטיז וחזרו אלינו היישר באייטיז מנצנצות על כפות ידיו של מייקל ג'קסון האגדי. מאז ועד היום נעשה שימוש בכפפות בימים קרים במיוחד, אך העונה לכפפות שמור מקום כבוד בכל תצוגות האופנה לעונת החורף, וברשימת אימוץ הכפפות מופיעים בתי האופנה הגדולים בניהם כריסטיאן דיור, טורי ברץ', מייקל קורס, ואחרים. בכולם מככבות כפפות שונות ומגוונות הצופות לנו חורף מחמם במיוחד. והרי אנחנו הכי אוהבות לאמץ טרנדים אופנתיים, אז זה הרגע להרים את הכפפה, וללכת לרכוש זוג אחד לפחות.

אז מה הכי כדאי לאמץ?

כפפות עור- השנה מגיעות במגוון צבעים ואורכים, ואישית אני אוהבת אותן בליווי מראה מחוייט, ג'קט גברי, חצאית עיפרון, חולצה לבנה, מראה שיוצר אלגנטיות ונשיות באמירה אחת. את המראה הזרוק תשאירי מחוץ למשחק. נסי לשחק עם הגוונים כך שהכפפה תראה תפורה עלייך. צבעים כהים תמיד יעשו את העבודה.

כפפות וינטג'- הכי כיף לפשפש בארונה של סבתא ולמצוא זוג כפפות ממש עתיק,  מראה רומנטי ממש רומנטי. לכל הבנות שמעדיפות את המראה העדין עם תחרות, בד סאטן, גולף בשילוב עם חצאית מיני, אמליץ על כפפות ויטנג'. גם אם לא תמצאי אצל סבתא, תמיד אפשר לקנות כאלה בצבעי ניוד בשילוב תחרה.

כפפות ארוכות- ארוכות כמובן עד המרפק וממש לא מעבר.  הכפפות הארוכות יתנו לך מראה אלגנטי במיוחד. אפשר לשלב עם שמלת ערב ארוכה, או עם מראה קצת יותר מחוייט ואצילי. את הכפפות הארוכות אישית אני קצת פחות אוהבת, אבל אם אמצא זוג ממש שווה אולי ארכוש, סתם שישבו בארון, זה מזכיר לי את שנות תחילת המאה העשרים- תקופה רומנטית מאין כמוה, וזה מדליק אותי.

אני רק מחבבת, הכפפות בעלות נוכחות מוגזמת, ומגדיל את הידיים. אם תמצאי זוג עדין במיוחד לכי על זה.

כפפות חתוכות- למראה שיקי בלבד, אם כי לא מחמם בכלל אמליץ על הכפפות החתוכות באצבעות (אלה במראה האופנוען) מודה שיש לי זוג היסטרי ממילאנו ואני ממש לא מתכוונת לוותר עליהן החורף. מומלץ לשלב כמעט עם כל מראה שהוא לא אלגנט.

כפפות צמר- תמיד שמדברים על כפפות צמר זה מחזיר אותי לשמירות בצבא, והזיכרון מעלה בי קצת בחילה (ממש מעט, בייחוד כאשר מדובר בשעות ארוכות בקור..) אז אם ממש קר לך בבית והחימום מקולקל, שימי את כפפות הצמר. ואם תרצי לצאת איתן החוצה, אז רק כאשר מדובר בטיול לכלב. ראי הוזהרת...  

לסיכום בנות יקרות, הכפפות חזרו השנה ובגדול וסביר להניח שאין לכן כמה זוגות ממש שווים מהשנה שעברה, כי הטרנד הוא חדש דנדש, אז רוצו לחנויות ובמיוחד לשווקי יד שניה ותבדקו מה שהכי מתאים לכן. בדרך כלל הן לא עולות הרבה אבל מוסיפות הרבה להופעה מושלמת. חורף קר בחוץ (כדי שנוכל להשוויץ בכפפות המהממות שלנו) וחם בלב, אז רוצו והרימו את הכפפות..

 

באהבה בר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה