איזה כיף שהגיע החורף. ומה עושה אותו לכל כך מיוחד בשבילי? זה פשוט. מדובר בפריטי אופנה מחייבים, שמגיעים רק בעונה הזאת. חלקים, צבעוניים, שקופים ואטומים, מלאי סטייל, עם תחרות, לבבות, והעיקר בלי רכבות. קבלו את האהבה הכי גדולה שלי.. גרביונים

בכל עונת סתיו אני פותחת את הארון המגה עצום שלי ומפשפשת במגירות. בערך בין התחתונים לגרביים, איפה שמונחות חזיות הספורט ומתחתן נמצאים להם כמויות בלי מוסברות של גרביונים. אפשר לומר שיש לי פטיש לא קטן לפריט הזה וכל חורף זה עושה לי את זה מחדש. זאת ה-דרך ליהנות מאחת ההנאות הקטנות של החורף מבחינתי או אולי הדרך היחידה. כי חוץ מסטייל מטורף שיש רק בחורף (מצטערת קיץ) אין לי שום עניין בעונה הלא כייפית הזאת. 

רכבת תחתית

כל שנה בעונת החורף אמצא את עצמי עם ערימת גרביונים במגירה שחלקם מחוררים למדיי אבל אין לי לב לזרוק אותם. "רכבת" בגרביונים זו אולי אחת הצרות הכי מעצבנות שיש בחורף, במיוחד עם כאלה שקניתי במחירים מפציצים באירופה, ואין דבר יותר נורא לצאת מהבית הכי מתוקתקת ולגלות אחרי כמה דקות שיש לי על הרגל חור. ושלא תטעו, החור ממש לא מתכוון להישאר חור, כי הוא קורא לכל חבריו ה"חורים" שמתגלצ'ים לי על הרגל בצורת רכבת ממש לא אופנתית. מה עושים?

יש פתרון ידוע לחור (קטן) בגרביון, שברגע שהוא מתחיל למרוח עליו לק שקוף, דבר שיעצור את הרכבת. את האמת, אני לא אסתובב עם חורים שצבועים בלק אבל אם מדובר בחור ממש קטן שלא ניתן להבחין בו ובגרביונים יקרים במיוחד, זה תמיד יעשה את העבודה. נוסף על כך, בחברת הלבשה ידועה החליטו להקל עלינו והמציאו גרביוני magic שהם גם מחטבים וגם מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית שמונעת היווצרות של רכבות. אחלה רעיון, למרות שבסופו של דבר במבחן המציאות אין שום גרביון שיעמוד בפני חתול עצבני, או נפילה מביכה. 

אין כמו אירופה  

אחרי הכל אין כמו הגרביונים שיש באירופה. לא מזמן טיילתי במילאנו עם חברה מקומית שהכירה לי חברת גרביונים הורסת. מהרגע שנכנסתי לחנות לא יצאתי כל כך מהר וגם דאגתי לחזור אליה כל יום כדי לראות מה התחדש. ואני מדברת על החברה הכי אהובה עלי שהיא קלצ'ונה. בכל טיול לאירופה, אפילו אם אסע בחודשי הקיץ החמים אחזור עם מזוודה מפורקת בגרביונים וגרביים עד הברך. (כבר אמרתי שיש לי פטיש לגרביונים!) חבל שאין לנו חנויות כאלה בארץ. ואם היו בטוח שלא היו שורדות עם הקיץ ששורץ אצלנו רוב השנה. מזל שעוד דקה אני בברלין. כבר התחלתי להתגעגע.

בנות יקרות, כשהחורף כבר ממש בפתח ואני כל כך מאושרת ששוב יהיה שימוש לאביזר החורפי המועדף עלי, אני ממליצה גם לכן בחום... ללבוש שמלות, חצאיות ומכנסיים קצרים כדי שתוכלו להינות מאאוטפיט עדכני, חתיכי, מעצב, מחטב וסקסי - הגרביונים כמובן. אני ממליצה לשלב שלל צבעים ודוגמאות. כך החורף יראה לנו ממש כמו הגרביונים- צבעוני וחם.

באהבה, בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה