מה תלבשו הקיץ, לאיזה חלק בגוף הגיע הזמן שתעשו סטיילינג ואיזה חנות ממש כדאי לכן להכיר? כל החדשות, עידכונים, ואופנה קייצית מגוונת

בסיבוב היומי שלי בקניון גיליתי לא מעט חידושים. החנויות העונה נראות צבעוניות מתמיד. חלק מהרשתות עדיין מחסלות את עונת חורף והרוב הגדול כבר התחילו בסיילים לעונה החמה. צבעי השחור לבן תמיד הופיעו בכל חנות ובכל פריט לבוש בצורה מוגזמת. רק אצלנו כל טרנד הופך למחלה כרונית, כזאת שקשה לצאת ממנה או לפתח יצירתיות.

מעצבים ישראלים פורצים החוצה

מתי תגיע רשת האופנה הישראלית שתכתיב אופנה לעולם? כנראה שאף פעם. ישבתי וחשבתי לעצמי שהגיע הזמן שגם אנחנו מדינה בין הקטנות בעולם תהיה סופסוף חלק מהאופנה העלית. ובעודי קוראת כמה מגזינים נגלה לעיניי המעצב הענק שלנו אלון לבנה שסימן וי על עולם האופנה שמחוץ לישראל ועיצב לביונסה שמלה לסיבוב ההופעות החדש שלה. איזה מוכשר! ואם זה לא מספיק גם המעצבת דורית בר אור מככבת בגליון מאי של ווג הבריטי. תודו שזה מרגש. מסתבר שגם אצלנו מסתובבים כישרונות לא קטנים.

בהמשך השוטטות שלי רכשתי כמה קאמבקים, טרנדים ודברים שכדאי לכן לדעת. יצאנו לדרך.

מקסימום מקסי

תמיד כשאני יוצאת מהבית: לעבודה, ללימודים או סתם לקפה עם חברות בא לי לזרוק על עצמי משהו ולהיראות טיפ טופ. קצת קשה, כי המילה "לזרוק" פחות מתחברת עם בגדים מתוקתקים ושיער מסודר כאילו יצאתי עכשיו ממספרה. הפתרון שלי הוא שמלות המקסי שמלוות אותי לא מעט זמן. הן קלילות, נוחות, גולשות, צבעוניות ופשוט עושות חשק ללבוש אותן.

העונה נראה לא מעט שמלות מקסי בכל רשתות האופנה בסגנון קז'ואל, פנסי וכאלה שהן סתם לים. תאמינו או לא השמלות הללו ישרתו אתכן נאמנה עם סנדלים, כפכפים ואפילו עם פלטפורמה. כך תוכלי לשבת בחופשיות בכל מקום, ללכת עם ולהרגיש לגמרי בלי. אין מה להגיד, אהבתי את הקאמבק הקייצי. מאמצת!

חיות אופנתיות

לכל אוהבי החיות, ולחובבות טרנדים מושבעות, העונה החיות הופכות לראליסטיות מתמיד בבגדים שלכן. אם עד כה הסתפקנו במנומר וזברה, מהיום ההתייחסות לחיות באקססוריז ולבוש נראות אמיתיות וגדולות. הדפסים דיגיטלים שנראו כאילו צולמו בספארי באפריקה, שרשראות וצמידים עם ראש ינשוף, צבי ואריה. אין ספק שהחיות מחיות את האאוטפיט שלנו.

תמיד עם צמיד

עם בואו של הקיץ אנו מורידים את השכבות החמות ונשארים בלבוש מינימלי וקייצי. הזרועות שלנו שעד כה הוסתרו מתחת למעילים מחממים הופכות להיות מרכז תשומת הלב.

השנה התכשיטים שיעשו לכולנו את הקיץ יהיו הצמידים שיגיעו בעוביים שונים, בגדלים אסטרונומים, בצבעוניות מגוונת ובכמות אדירה. כל אחת תוכל לבחור לעצמה את הצמידים שלה לפי סגנון הלבוש והאאוטפיט. הצמידים שיזכו להיות הכי טרנדיים הם הצמידים הקלילים שמחזירים אותנו לימי בית הספר: חוטים מאובזרים בתוספות מגניבות, צמידי האזיקים שספק פתוחים ספק סגורים וצמידי הצ'ארם שמובילה חברת פנדורה. בקיצור לא חסר, את רק צריכה לבחור את הסטיילינג לידיים שלך, כי גם להן מגיעה תשומת לב.

Longchamp בישראל

מותג התיקים המוכר והידוע לונגשאמפ מגיע לישראל בחודש יולי. החנות הראשונה שתפתח תהיה בקניון רמת אביב, סמוך לחנות החדשה של לואי ויטון שעתידה גם היא להיפתח ממש בקרוב. המותג לונגשאמפ מוכר בעולם בזכות התיק המתקפל שלו העשוי מקנבס וידיות עור. המחירים ינועו בין מחירים סבירים לצרכן הממוצע ועד מחירים למעושרות בלבד. הצבעים, האיורים והצורות השונות של התיקים יפתיעו אתכן. הישארו סבלניות.

בנות יקרות אני שמחה בכל שבוע לחדש לכן ועכשיו יותר מתמיד בפתח העונה החמה, שאני כל כך אוהבת, אני ממש מתרגשת לפינות הבאות כי כל כך כיף הולך להיות ולהיראות, אז תתחממו לכן..

 

באהבה, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה