רוצים להרגיש טוב עם עצמכם ועם הגוף שלכם?! בדרך בריאה ומאוזנת. סוד הקסם לפניכם. זה קל, פשוט וטעים

בישול ואפיה הם חלק בלתי נפרד בחיי. בעצם, הם חלק בלתי נפרד של היהדות ושל כל עם ישראל, על כל עדותיו. כל אחד מאתנו מגיע ממשפחה שונה, מעדה שונה ולרוב אף מקבץ בתוכו מספר עדות, ולכל עדה יש מתכונים משלה, ומאכלים בכל מיני טעמים וצבעים. ממש קיבוץ גלויות של אוכל. אז אנחנו מתגרים ומתפתים לאכול את מה שאמא מגישה לנו, ולאחרונה, תאוותנו לאוכל גוברת בגלל המדיה. בכל ערוץ אפשר למצוא מספר תוכניות בישול עם שפים שונים ומפורסמים, תוכניות ריאליטי של בישול לילדים ומבוגרים ואפילו ערוצים נפרדים בכבלים במוקדשים רק ל.... בישול ואפייה. '... אז אנחנו אוכלים... ומנשנשים... ו... עולים במשקל ומוסיפים לגופנו שומנים בלתי רצויים, כולסטרול ולחץ דם.. ואחרי הארוחה הכבדה בדרך כלל אנחנו מרגישים כבדים ופותחים "רזרבות"  ופתאום ייסורי המצפון משתלטים עלינו. 

היום אני אגלה לכם את הסוד ששימש את השבטים במזרח הרחוק ועזר להם, עד היום למעשה, לחיות עד גיל 120.

My secret is to be vegan

כפי שאתם כבר מכירים אותי, אתם יודעים שאני טבעונית. אהבתי לחיות גרמה לי לשנות את הרגלי האכילה שלי כיוון שלא הבנתי איך אפשר ללטף פרה ברפת ולמחרת לאכול בשר בקר. אז בראשית שיניתי את הרגלי האכילה שלי לצמחונות. ולאחרונה, שדרגתי את עצמי לעולם הטבעונות.

במחקרי האחרונים גיליתי שהטבעונות טומנת בחובה סגולות נוספות מלבד העובדה שהיא דרך חיים שמיטבה עם חברינו בעלי החיים. גיליתי שהטבעונות היא דרך המובילה \ המשיגה לבריאות גופנית.

אני אגלה לכם עוד כמה דברים על עצמי. ה- "ספציאליטה" שלי זה לטעום ולאכול. אך לאור עבודותיי המזדמנות בעולם הדוגמנות, אני מחויבת לשמירה על הגזרה ועל אורך חיים בריא ומאוזן. מזה שאימצתי את דרך החיים הטבעונית, אני נהנית מכל רגע. ולכל אלו שאמרו לי שיהיה לי חוסר בוויטמינים או שאהיה חלשה ושאני חייבת לאכול מוצרי בשר כדי לשרוד, אז החלטתי לנפץ לכם את המיתוס הזה ולשם כך, לאחר שנתיים, הלכתי לעשות בדיקות דם. החדשות הן שאני בריאה לחלוטין ברוך השם. הרופא חיפש במחשב בדיקות דם עוד מתקופתי כאוכלת בשר, ואין שינוי בכלל. הכל תקין. זה טעים וזה בריא – רק צריך לדעת מה לאכול.

להלן  כמה מתכונים שישמחו את קיבתכם ויסבו אושר לחך ויחד עם זאת הכל למען דיאטה, אהבת החיות, ושלום הומני והומניטרי.

להלן כמה מתכוני שחיתות לכבוד חג השבועות ללא מוצרי חלב:

לחם שכבות עם פסטו וזיתים לכבוד חג השבועות

פיצה טבעונית איטלקית

ריזוטו עגבניות אדמוני

לזניית פורטבלו בשמנת אגוזי מקדמיה

טארט בצק פילו עם בצל מקורמל וגבינת פטה טבעונית

לסיום קינוח מתקתק -מלבי טפיוקה ברוטב אוכמניות

קרם קרמל וקרם ברולה טבעוניים

"הבטח לי דבר אחד, נילס, לזכור תמיד: השמים, האדמה, האגמים, ההרים לא ניתנו רק לבני האדם. הם ניתנו גם לבעלי החיים: לציפורים ולדגים ולכל מי שנשמה באפו. לעולם אל תשכח את זה, נילס!"

- סלמה לגרלף

{ מתוך הספר "מסע הפלאים של נילס הולגרסון הקטן ואווזי הבר" }
חג קציר מהמם שיהיה לכל בני ישראל .

נשיקות טלי .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה