הוא גמיש באופן מושלם ומתאים לנשים וגברים כאחד. ג'י סטאר עושים קאמבק בפעם השלישית בישראל והפעם מתכננים הפי אנד לכולנו

ההכרות הקצרה שלי עם המותג קרתה באחד הימים כשישבתי עם בן הזוג שלי והבחנתי בג'ינס מושלם להפליא. כזה שאין לאף  אחד, וגם לא יהיה... כי מי שלא מכיר, לא יתמכר. כששאלתי על הגזרה הלא שיגרתית הזו קיבלתי הסבר מדוייק על חברה מוצלחת מאוד באירופה שמתחזקת מאות סניפים ובארץ כשלה.

ניסיתי להבין למה, אולי מפאת המחיר היקר, הגזרה המיוחדת או אולי מחוסר ההכרות של הצרכן.
בטיסה האחרונה לברלין בחרתי להיכנס לאחת החנויות כדי לראות מה הופך את החברה למוצלחת ביותר. עד מהרה הכניסה שלי הפכה למדידת עשרות פריטים החל מחולצות מכופתרות, ג'ינסים ונעלי אוקספורד שמשאירות אבק לשאר הנעליים בארון שלי. חברת האשראי כמובן צלצלה לאחל לי בהצלחה ונתנה את אישורה לעסקה הלא כל כך קטנה הזאת ומאז אני לקוחה חוזרת, מתמידה ומאושרת.

איך מתי ולמה?

המותג ג'י סטאר נוסד ב 1989 ע"י יוס ואן טילבורך, איש שיווק הולנדי. מאז ועד היום המותג התרחב וכיום מוכר ב 6,800 סניפים ב 65 מדינות ברחבי העולם.
המותג מכיל עיצובים מקוריים במיוחד שלא ניתן לראות בשום חברת ג'ינסים אחרת ומחזק סטייל אירופאי ייחודי ששם דגש על גזרות לא שיגרתיות עם עיצובים אופנתיים המותאמים לכל אחד ואחת.
בחודש ספטמבר הקרוב ג'י סטאר תפתח חנות דגל בארץ במתחם הקניות שרונה בתל אביב ושתשתרע על שתי קומות בשטח גדול במיוחד. 
המפיצים החדשים בישראל, מחברת "גאס מרקטינג" מבטיחים כי הפעם זו הולכת להיות חווית קניה שונה, גם בזכות המבחר העצום לגברים ולנשים כאחד וגם בזכות המחירים האטרקטיביים.
הקולקציה הראשונה שתוצע היא קולקציית חורף 2013-2014, שתכלול מאות ג'ינסים ופריטים נלווים.
בנוסף ג'י סטאר משיקים השנה ג'ינס בגזרה מיוחדת - Type C המיועד לנשים ולגברים. מדובר בגזרת בוי פרנד בחלק העליון של הג'ינס ההולך ונעשה סקיני ככל האפשר למטה.
הפי אנד כבר אמרתי? נחכה ונראה. 

בכל אופן אני דרוכה לקראת הפתיחה ומחזיקה אצבעות שהפעם זה יצליח ואני לא אצטרך לקפוץ לאירופה בכל פעם שיתחשק לי לרכוש חצי חנות.

שווה קפיצה, מדידה וראש פתוח.

שבוע מקסים,
בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה