דרמה מבית היוצר של הישראלים



ירושלים לובשת לבן בסוף שבוע הקרוב וכולנו ממהרים להיבהל ולהסתגר בבית, מתחת לפוך ולתרץ את השוקו החם והעוגיות שוקולד הנמסות. תתפלאו לדעת שישנם כמה מקומות בילוי שישמחו לפתוח לנו את דלתותיהם ולארח אותנו בחמימות

צבע לבן עוטף אותנו בעיר ובמקום ליהנות ממנו, רוקנו את הסופרים, הסתגרנו בבתים והנה עוד דרמה מבית היוצר של "הישראלים". בתקופה הזו של השנה אירופה לבנה כולה ואפילו כמה מהערים בארצות הברית, והם? הם נהנים מהקור הזה. מבלים, שותים בירה צוננת גם בקור, או סיידר חם ודואגים לחמם את האווירה בעינטוזים על הרחבה.

אני טוענת כי לא יזיק לירושלים לאמץ את הקור והלובן היפיפייה ממש כמו באירופה, ולהתחיל לחיות גם בקור הבלתי נסבל הזה- נחשו מה? עשו את זה לפנינו וכנראה גם אחרי שנעזוב את העולם הזה. תחשוב על זה, מה יקרה אם העולם מתקרר ולא מתחמם? ובכל שנה נזכה לשלג וכמויות גשם מבורכות? לא נחיה? נסתגר בבתים ונרוקן את מדפי הסופרים? נצטרך פשוט להמשיך את חיינו ולגמגם בין פתית לפתית שלג.

התלוננו מספיק על הקור, על השלג שבנינו- הגיע צנוע הרבה יותר ממה שעשו אותו והגיע הזמן לצאת מהמיטה, לעלות על מדי בילוי וליהנות. הרבה מבעלי הברים שרגילים לתחלופה על בסיס יומי, ממשיכים בשגרה ומחכים לנו שנגיע ונזמין ויסקי משובח (הוא כבר יחמם את כל הגוף שלנו ואפילו ננשום הרבה יותר טוב), נשב עם קבוצה מצומצמת של חברים ונצחק עד השעות הקטנות.

כמובן שאסור לנו לשכוח שכל האווירה תלויה גם במידה ובליל שישי לא תתקוף אותנו סופה רצינית ולא נוכל לפתוח את הדלתות מהגובה של השלג. אם אכן תחושותיי יתבררו כנכונות והשלג לא יכה שנית בצורה רצינית, נוכל לצאת ולבלות בזהירות רבה כי הכבישים חלקים- מאוד! מתחם השוק גם בשנה שעברה תפקד כרגיל ובאופן שוטף וניתן היה לשבת על הבר ואפילו להזמין קובה חם. גם מתחם עין כרם פעל באופן חלקי.

נקווה שבעלי מקומות הבילוי אכן יפתחו את דלתותיהם ונוכל לשתות בירה טובה בתוך הבר החמים, להביט מחוץ לחלון ולראות את ירושלים לבנה, קרה ועדיין יפה בכל מצב. בכל מקרה גם אם השלג יכה שנית ויעורר סערה תקשורתית גדולה, הפסקות חשמל תכופות ועוד, יש להצטייד בסמארטפון עם מוסיקה טובה, שוקו חם ותתפלאו לגלות שאמא ואבא רוקדים לא פחות טוב מכם.

שיהיה לכולנו סוף שבוע חמים ונעים, ותמשיכו להתעדכן בדפי הפייסבוק של צוותי היחצנים-יש כמה וכמה בליינים שמתעקשים לצאת ולבלות.

זכרו- אם כביש 1 פתוח לתנועה, 

אם שותים לא נוהגים.

שלכם,


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה