מחר יהיה חם ומגניב



מועדוני הלילה תופסים משבצת חשובה בתרבות הלילה כמעט בכל עיר ובירושלים בפרט. בגילאים הצעירים, אחרי צבא יש שיהיו מוכנים לעשות הכול בשביל להיכנס לרקוד ולהשתכשך עם הבוגרים. מה ששכחו להזכיר לנו הוא, שחם בטירוף במועדוני לילה ואי אפשר לזוז לאורך או לרוחב. מה קורה להנאה שבריקודים? שהאלכוהול מתערבב עם זיעה וחוסר סבלנות בדור של היום? רמז...הרבה

בילוי במועדון לילה עבורי, מרגש הרבה יותר מאשר לבחורה בת 21 שרק לפני כמה שעות השתחררה. הסיבה הפשוטה היא שככל במתבגרים לומדים להעריך את זמן האיכות עם החברים ולא לוקחים את כל מה שקורה מסביבנו כמובן מאליו. אחרי שש שנים בחיי לילה חשבתם שנמאס? לא לכולם ואני חיה את הסצנה גם כשאני לא מגיעה לכל אירוע (הרבה ממנה זו רכילות).

לצעירים יש כמיהה להגיע ולהיכנס עם סלב בוגר יותר בגיל מהביצה המקומית וכך לא יחכו בתור, או במילים אחרות לא יבדקו את תעודות הזהות שלהם ויגלו פער גילאים עצום. יש אנשים שפשוט לא מבינים את תהליך ההתבגרות שצעירים עוברים בסצנת חיי הלילה ותתפלאו קיים תהליך שכזה.

בשבוע שעבר יצאתי לחגוג את יום הולדתי ה-26 וכמה ששכחתי מהי צפיפות, זיעה, חום אימים ודחיפות מבנות קנאיות. נהניתי כי לגמתי משקה או שניים (או יותר?), אבל השעות הבודדות האלה, שבהן כל החברים רוקדים ומזיעים יחד עם כל בית ישראל נמחקו מזיכרוני לגמרי. הזמר 'נלי' הוציא בתחילת שנות ה-2000 את השיר Hot In Here שהקליפ שלו צולם במועדון לילה ואני זוכרת שכל כך רציתי ליהנות מבילוי שמרטיבים אותי במים ואני לא מרגישה את החום וגם כולם נראים כל כך טוב מסביבי. במציאות זה ממש לא ככה והרטוב היחיד שאני מרגישה, היא הלחות שנוטפת ממני במהלך הערב.

אם ננסה לזוז הצידה, או לפה או לשם לא כל כך נצליח כי פשוט אי אפשר! העומס לא ניתן לתיאור. ועדיין, לא משנה באיזה גיל אזכר ואמשיך לצאת לבלות, אני עדיין אמשך לתחושה כל פעם מחדש. יש בלבה הרותחת הזו משהו ממכר וזו הסיבה שאני שש שנים מבלה ונושמת את חיי הלילה. לא ניתן להפסיק את זה.

שמתי לב שהיום הדברים קצת השתנו, והדור של היום הצעיר יותר, חסר סבלנות ופחות מקבל אליו. ההנאה בריקודים נעלמת ומד העצבים עולה ככל שמזיעים יותר- כבר לא יודעים ליהנות מזה אם לא שותים? כך מתחילות בעיות בקרב הצעירים, וזו רק דוגמה קטנה כי העיניים שלי ראו הרבה יותר מזה באותו ערב. אחד הדברים היותר עצובים עבורי כיום, הם שהאלימות משחקת תפקיד כזה או אחר והורסת את חווית הבילוי.

טיפ שלי מניסיון ארוך שנים, צאו ותבלו כדי ליהנות ולא כדי להוכיח משהו למישהו. ואם אינכם נהנים מהפרוצדורה הרותחת שנלוות לבילוי- אל תצאו למועדון לילה. ישנם ברים, פאבים, מסעדות ליליות וכדומה.

עד לסוף- שבוע הבא,

צאו ותבלו, זכרו אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה