הסגנון המוסיקלי שכבש את העולם ותפס משבצת חשובה בעולם הלילה מאז ומתמיד, ללא ספק משובח ונוגע לבליינים בעלי טעם מסוים ולא מתפשר. מוסיקת ה'פאנקי' מביאה איתה עולם שלם של חוויה מוסיקלית שונה ומעניינת, מדוברת ואפילו שנויה במחלוקת אך פה כדי להישאר. מי הוא קהל היעד של ה'פאנקי'? האם כולם יכולים להתחבר לסגנון המוסיקלי? הנה לכם חוויה אישית שלי...

מוסיקת הפאנקי מנגנת לקהל הרחב להיטי שנות ה-80 וה-90 ומכילה בתוכה עולם נוסטלגי משובח. הסגנון כבש מהר מאוד כל אבן תרבות לילית בעולם, בארץ ובמיוחד בירושלים שנחשבת לעיר המתמחה בפאנקי בארץ. בליינים מכל קצוות הארץ מגיעים ליהנות מהדיג'יים הטובים ביותר בתחום וכמובן להכיר את האנשים המיוחדים שמתחברים לסצנה. קהל היעד המדובר של הפאנקי לרוב נוגע בגילאי 35 ומעלה שגדלו על השנים של מוסיקת האיטייז והניינטיז, וצמאים לזיכרון המתוק של סצנת המועדונים של תקופתם.

אתם בטח שואלים את עצמכם אם גם הדור המודרני של ימינו יכול להתחבר לסגנון מוסיקת הפאנקי? במילה אחת: כן! בערב שלם כל כך הרבה להיטים מתנגנים להם, ואני מודה שאת חלקם גם אני לא מכירה ומתחברת אליהם מפעם לפעם. האווירה במסיבת פאנקי היא אחרת לגמרי, הקהל בוגר יותר, מתון יותר ובוחר את הדרך המיוחדת שלו ליהנות ולמצות את הבילוי עד תום. תתפלאו גם קהל בוגר מזמין את אותו סוג אלכוהול, לובש את קו האופנה הכי סטייל ועכשווי ורוצה לבלות בדיוק כמונו הצעירים.

אחת ממסיבות פורים בשבוע שעבר, הייתה מסיבת פאנקי מטורפת ביותר וכמה שאני נהניתי. פגשתי אנשים חדשים, שונים ממה שאני רגילה לראות במועדונים ולא תאמינו כמה הם רקדו ושרו להיטים שבקושי הכרתי ועדיין היה חשמל באוויר. בתור בחורה שגדלה על צלילי הניינטיז אני מבטיחה לכם שמוסיקת האייטיז היא מיוחדת בדרך שלה והיא מביאה איתה טעם שונה ושמח. ממליצה בחום לצאת לבלות במסיבה שכזו שכולה פאנקי עם הטובים ביותר, שבה תקבלו את מיטב הלהיטים הכי חמים שהתנגנו בימים ההם, בעשור האחרון, בימינו וללא ספק כאן כדי להישאר עוד שנים רבות. בואו נקווה כולנו שהפאנקי יישאר לנצח כי הסגנון פשוט טוב ואיכותי!

באשר למסיבות הבאות עלינו לטובה, חג הפסח קרב במהירות ואיתו כמה הפקות משובחות ואיך שלא- גם פאנקי ברשימה בטופ 5 מבחינתי. מבטיחה עידכונים ברגע שהודעות על ההפקות יתפרסמו. בדפי הפייסבוק של היחצנים השונים והדיג'ייז שמנגנים את סגנון המוסיקלי של הפאנקי תוכלו למצוא מידע, מכירות מוקדמות וכמובן קטעי מוסיקה טובים שיגרמו לכם לקום מהכיסא ולפזז כמו פעם.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו ותשמו הרבה מוסיקת פאנקי.

זכרו- אם שותים לא נוהגים!

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה