חדש בירושלים: תצוגת אופנה של בגדי יד שניה ממיזם ביגוד חברתי סביבתי

$(function(){setImageBanner('c09f6db6-e06e-4885-b0ac-52b4c999b7d5','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,43118,'Image','');})

התחנה הראשונה בירושלים לבשה אתמול בגדי חג וקהל גדול מילא את המתחם המרכזי של התחנה. כולם ציפו לתחילתה של תצוגת האופנה מבגדי יד שניה אינטראקטיבית של בגדים ממיזם הביגוד החברתי סביבתי 'הבוידעם'

רק חצי שנה עברה מאז פתיחת מיזם הביגוד החברתי 'הבוידעם' בירושלים וכבר הפך לטרנד ירושלמי בכל שכבות האוכלוסייה.  הבגדים נאספים, ממוינים ועולים על המדפים והקולבים במתחם מעוצב ברמה גבוהה באזור התעשייה תלפיות. צוות העובדים הינם בעלי מוגבלויות וזהו גם הסטאג' שלהם לעולם התעסוקה.

כשהמוסיקה ברקע עלו בזה אחר זה על הבמה המרכזית נשים גברים ילדים צעירים, מתנדבים שבחרו לקחת חלק ולהוקיר את פעילות 'הבוידעם'. כולם הציגו ממגוון הבגדים ותרועת הקהל לא איחרה לבא.

מאפרות ומעצבות שיער שהתנדבו להכין את מציגי הבגדים לקראת תצוגת האופנה היו חלק מיצירת הנוף הססגוני והאווירה המיוחדת שאפפה את המתחם.

לכל אורך האירוע ניתן היה לרכוש במקום בגדים שהובאו במיוחד מ 'הבוידעם' אל התחנה הראשונה, והרבים מכל קשת האוכלוסייה  שגדשו את האזור, רכשו והפכו ללקוחות של המיזם.

"זה לא יאמן" מספרת אחת הקונות "זוהי הפעם הראשונה שאני קונה יד שניה וזה פשוט כיף להוציא סכום נמוך שכזה לז'קט איכותי במצב מצוין ולפגוש את האנשים המיוחדים הללו שעומדים מאחורי המיזם".

מי שעומד מאחורי המיזם הוא גיא אביהוד (39), תושב ירושלים, אב לחמישה פעיל כבר מספר שנים בתחום השמת בעלי מוגבלויות בירושלים ואתו איש העסקים תושב רעננה אלי לדרמן ורעייתו הינדי.

"מטרת המיזם היא לסייע לאנשים עם מוגבלויות לחזור לשוק העבודה וכל אירוע שכזה מביא אליו עוד ועוד אנשים שמתחברים למקום המיוחד הזה ומסייעים לנו במשימה זו" מספר גיא וממשיך "מי שעוד לא היה בבוידעם, מוזמן לבוא, לבקר למסור בגדים ולהתחדש בבגדים לקראת פסח".

 

תמונות: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה