גלי חום לא מוסברים פוקדים את הארץ בשבוע האחרון, והישראלים החלו בחגיגות מטורפות. באוויר מרגישים את שמחת הקיץ ואין כמו בשורה לוהטת לפתות את העונה הכי מבוקשת ואהובה בישראל- הקיץ הגיע בליינים יקרים! איך ירושלים מתכוננת לחודשי הקיץ החמים? מה זוממים אנשי הלילה בעיר לכבוד העונה? ומה מצפה לנו בקיץ הקרוב?

הקיץ תמיד מתקבל בברכה בעיר וכולנו מתרגשים לשלוף את הגופיות, חצאיות, מכנסיים קצרים וכפכפי הים ולהתחיל לחיות ללא שכבות בגדים מיותרים ומעיקים. כמובן שלכבוד העונה הכי סקסית מבין העונות, אני שמחה לבשר לכם שהקיץ פה ומוכן לבלות כל ערב באוויר צלול ונעים כמו שאין בכל עיר, בכל לילה. הירושלמים ממש מתכוננים ומכינים את עצמם לקראת הקיץ, למסיבות הרחוב המפורסמות של העיר וכמובן להתחלות חדשות ומרעננות. גל החום המטורף שפקד את ישראל בשבוע האחרון, הוא רק הפתיח לעונה ותאמינו לי שהקיץ הזה הולך להיות חם מהרגיל ולא רק במעלות. וודאי הבנתם שאני מתכוונת למסיבות וההפקות הכי מדוברות בארץ ובעיר בפרט ואם לומר את האמת? אני מתרגשת.

מקומות הבילוי כבר מכינים את חביות הבירה הצוננות, בקבוקי שמפניה נוטפי זיעה קרה ואת שולחנות הישיבה במרפסות. איך שהתגעגענו למדרחוב, למתחם השוק, מתחם התחנה ומרכז העיר שמארחים אותנו כל קיץ מחדש ביד רחבה ואהבה רבה. לא מעט תכנונים לקראת חודשי הקיץ מתבשלים להם בחדרי חדרים וציפורים קטנות לוחשות לי שהולך להיות קיץ מגניב. אומנם חיי הלילה הולכים לעלות מדרגה משמעותית העונה, אך לא חייב לבלות רק בלילה באור ירח, אלא גם באור יום שבאמת אפשר לראות אחד את השני שהשמש מכה בנו חזק. כן, מסיבות רחוב ענקיות, מסיבות בריכה והפקות שיגבירו לנו את המעלות בגוף.

תרבות הלילה בעיר תנצל את חודשי הקיץ, את השמש החמה והחשכה המאוחרת לחופש גדול כמו בזמנים הטובים שבהם היו מגיעים מכל קצוות הארץ. השנה ירושלים תארח לא מעט אמנים, שיקפיצו אותנו על הרחבות ויפיקו בילויים רבים שידברו עליהם עוד הרבה וכמובן ידאגו לפנק אותנו במבצעי בר צוננים, כרטיסי כניסה לכל כיס וכמובן אפשרויות גם לסטודנטים וחיילים. הקהל הבוגר יזכה ליהנות גם בהפקות המתוכננות וגם בכמה ברים מוכרים וחדשים, שמרכיבים ממש בימים אלה תוכנית קיץ מהסרטים. אם עדיין לא הכנתם את עצמכם ל'חום יולי אוגוסט', זה הזמן! כי אין כמו הקיץ ואין כמו האוויר של החופש והצחוק שעוטפים את הבירה ומושכים אליה תיירים רבים והמון בליינים.

כל שנשאר לנו לעשות, ליהנות מהחום ולהצטייד בבירה צוננת וטעימה. לרקוד ללא הרף ולחוש את העונה הכי כייפית בישראל. מאחלת לכולנו קיץ חם ומגניב.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה