מחפשים אתכן אונליין



הליין הכי מוכר בשנים האחרונות בסצנת חיי הלילה בעיר, חוזר ובגדול לאחר הפסקה ארוכה מידי ומרים את הכפפה. לא תאמינו איזה צוות יחצנים ותיק ומוכר התאגד יחד במועדון הכי חם בעיר והחליט להחזיר את כולם הביתה ולהוביל מהפכה בתרבות הלילה בעיר. איזה מועדון עומד מאחורי ההחלטה האמיצה הזו? האם צוות היחצנים יצליח להחזיר אותנו, למקום היפה ביותר שירושלים ידעה בעולם הלילה? ועל איזו מהפכה הם מדברים?

תקופה יפה ידעה ירושלים בתרבות הלילה בעיר לפני כמה שנים, בה היו מגיעים לבלות מכל קצוות הארץ בליינים מכל הסוגים והמינים והירושלמים ללא ספק שלטו בסצנה המוסיקלית והלילית בכל מקום. כל מקומות הבילוי היו עמוסים עד אפס מקום, התור בכניסה היה נראה נצחי אם היינו מגיעים דקה אחרי השעה המפורסמת בהזמנה, וכמובן שלהזמין שתייה הייתה משימה בלתי אפשרית. חיי הלילה פשוט שגשגו והציבו רף בילוי גבוה מאוד בארץ. ה"סלפי" בכלל לא היה בתודעת הצעירים ואם היו מצלמים אותנו, התמונה הייתה של כל החבר'ה ואפילו מצחיקה, מביכה וממש לא ערוכה.

הסיפור היפה הזה מעורר בכולנו נוסטלגיה ורצון לחזור אפילו ללילה אחד שכזה בעיר, שכולם יגיעו וכולם לגמרי יהיו שם בלי ביקורת. הקהל של אותה תקופה ברובו עזב את העיר וחלקם כבר תפסו את הפינה הקטנה שלהם, מתוך ייאוש שחיי הלילה בעיר פשוט לא יצליחו להתרומם. אז זהו- שכל מי שחשב או חושב ככה ממש טועה! ליין ONLINE המפורסם, שגרף אינספור הצלחות מאחוריו חוזר ובגדול! קראתם נכון בליינים יקרים, אלה שמכירים את הליין ואלה שלא ואכן עומדים בגיל המיועד, תוכלו ליהנות מחוויה מתוקה שכזו פעם נוספת, ונקווה שהיא לא תגמר כל כך מהר.

מועדון הג'סטיס הוא שלקח על עצמו את ההחלטה האמיצה, לפתוח את שעריו ולהחזיר עטרה ליושנה. למי שלא מכיר, מועדון הג'סטיס הוא אומנם דנדש יחסית בעולם הלילה הירושלמי, אך מאחוריו עומדים דמויות לילה ותיקות ואפילו עד מאוד (20 שנה בתחום תופס?). צוות היחצנים מרכיב בתוכו שמות חמים מהסצנה הותיקה: ליאור פינטו, אשר אלמקייס, טל בן סעדון, נוי בן אבו, איתי ששון, רועי אברהם והלל פרקש. בהחלט צוות מעניין שהצליח לשבור לא מעט שיאים בעיר הקרירה שלנו גם בעונת החורף הקשה. האם הם יצליחו להחזיר אותנו לתקופה הכי כייפית בירושלים? אני מאוד מקווה ומחזיקה אצבעות, שקהל הבליינים העכשווי ידע ליהנות ופחות לבקר- מדובר פה על יחצנים עם ותק וניסיון!

בנוסף, הם החליטו להרים את הכפפה בנושאים מאוד חשובים, שהודחקו לא מעט בחיי הלילה- כניסה ואלכוהול! ההבטחה היא, שעד השעה 00:30 הכניסה תהיה חינם לכולם. מה גם, שמחירי האלכוהול הם בדיחה בימינו שבהם אלכוהול יקר בטירוף. לדוגמה, כוס קאווה ב18 שקלים! שליש בירה ב18 שקלים! כוס וודקה+ תוספת ב34 שקלים! וצ'ייסר ב13 שקלים! כל הכבוד על המהפכה הקטנה הזו שללא ספק תעורר גל גדול של תגובות.

אני מאחלת לכל הלוקחים בעשייה המון בהצלחה, תחזירו את ירושלים למה שהיא רגילה- להיות הכי טובה! צאו ותבלו ממש כמו פעם, בכל הכוח.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה