מינוי חדש בחברת מוריה-החברה לפיתוח ירושלים



בשבוע האחרון, דירקטוריון חברת מוריה אישר את מינויו של רו"ח איתמר בן מאיר, סמנכ"ל הכספים של מוריה,לתפקיד משנה למנכ"ל מוריה

בהמשך לתנופה הגדולה של חברת מוריה, המנהלת למעלה מ-300 פרוייקטים בירושלים בהיקף פעילות חסר תקדים המתקרב לכמיליארד שקלים, אישר בשבוע האחרון, דירקטוריון חברת מוריה את מינויו של רו"ח איתמר בן מאיר, סמנכ"ל הכספים של מוריה,לתפקיד משנה למנכ"ל מוריה.במקביל למינוי החדש,ימשיך בן מאיר לשמש בתפקידו כסמנכ"ל הכספים של מוריה ,תפקיד אותו הוא ממלא מזה 3 שנים.מנכ"ל החברה הוא דורון נויוירט.

בן מאיר, 39, תושב הר אדר, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בחשבונאות מאוניברסיטת בר-אילן החל את דרכו המקצועית במשרד רואי החשבון קסלמן וקסלמןPWC  ובתפקידו האחרון לפני כניסתו לחברת מוריה לפני 3 שנים ,כיהן כמנהל אגף הכספים של רשות הטבע וגנים.

בנוסף בן מאיר הינו מרצה באוניברסיטה העברית ללימודי תואר ראשון ושני בחשבונאות ומינהל עסקים.

חברת מוריה –חברה לפיתוח ירושלים, משמשת כזרוע הביצוע המרכזית של עיריית ירושלים ומשרד התחבורה ונימנת כיום על החברות העירוניות המובילות במשק הישראלי. מוריה, שהינה חברת בת עירונית, מופקדת על ניהול וביצוע של מיזמי פיתוח תשתיות גדולים וכן מקדמת את הקמתם של מבני ציבור מרכזיים בעיר. החברה, בראשותה עומד המנכ"ל דורון נויוירט, התברגה בצמרת חברות התשתיות הגדולות בישראל ונחשבת לאחת החברות המובילות בענף הפיתוח והתשתיות העירוניות, על פי דירוג D&B.

איתמר בן- מאיר:"אני שמח על הזכות שניתנה לי להיות חלק מחברת הביצוע הגדולה והחשובה בירושלים. אני מודה לראש העיר מר ניר ברקת, למנכ"ל החברה מר דורון נויוירט ולחברי הדירקטוריון על האמון שניתן בי. אעשה כל מאמץ על מנת לעמוד בציפיותיהם לנוכח אתגרי הפיתוח הגדולים העומדים לפתחנו."

תמונה: באדיבות יח"צ  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה