חתונה בשישי בצהריים במרכז, עם הילדים: כך תעשו זאת נכון



מתכננים חתונה אינטימית בגן אירועים במרכז בשישי בצהריים, באווירה משפחתית ובין דורית, כי בשבילכם חתונה עם ילדים היא חתונה עם הרבה שמחה? נהדר! עכשיו גם כדאי להתייחס אל הקטנים שבחבורה גם בתכנון האירוע, ובעזרת פתרונות מקוריים ויצירתיים לסדר להם ולהוריהם את החתונה הכיפית ביותר שאפשר.

 

אתם אף פעם לא הייתם הטיפוסים שמדמיינים חתונת בליינים וריקודים אל תוך השעות הקטנות של הלילה. אתם תמיד חלמתם על אור יום, על חתונה בנוף המוריק של גן אירועים בשפלה בינות פרדסים, או על חתונת בוטיק בשישי בצהריים בין כתלי אולם אירועים שעיצובו צבעוני או כפרי, נינוח וחמים. לכם חשובה האווירה המשפחתית, האינטימית, בה כולם מכירים את כולם, עם בני כל הגילאים שחוגגים יחד איתכם – התינוקת המקסימה של החברה הכי טובה, האחיינים שאתם מטורפים עליהם, האחות הקטנה של החתן, והפעוטות של בני הדודים. בלעדיהם האירוע המשפחתי פשוט לא שלם.

ואכן, ילדים זה שמחה: הם אלו שלא יכולים להסתיר את ההתרגשות והשמחה הכי טהורות, שתמיד מככבים בחיוכיהם המאושרים בתמונות שובות לב או מצחיקות. אז קדימה, כבר מצאתם אולם אירועים בשפלה או גן אירועים במרכז שעונים על כל דרישותיכם, סגרתם תאריך והחלטתם על חתונת שישי בצהריים כאירוע בוטיק משפחתי מלא שמחה וילדים – עכשיו זה הזמן להתאים את האירוע גם עבורם ולשלב את הקטנטנים בתכנון ובחגיגה על הצד הטוב ביותר.

 

תנו להם תפקיד: קבלו את ילדות הפרחים וילדי הבלונים!

רוצים באמת להפוך את הזאטוטים והילדים האהובים עליכם לחלק בלתי נפרד מהאירוע? תנו להם תפקיד מיוחד בחתונה. הם יהיו מאושרים עד השמיים, וכל חיוך ופוזה ופרצוף שמח וצחוק ייכנסו לאלבום תמונות החופה המשגע.

דמיינו גן אירועים יוקרתי, קסום ויפהפה, או אולם אירועים מרהיב. חתונה בשישי בצהריים, חופה גבוהה ויפהפייה, אולי חופת גזיבו רומנטית, ואליה מוביל שביל ארוך שמצדדיו כל היקרים ללבכם. איך מוסיפים עוד קסם וצבע לתמונה היפהפייה? שולחים את הילדים ללכת לפניכם – בבגדים לבנים מהודרים, מפזרים פרחים או נצנצים, או מפריחים בועות סבון, אפילו יורים בלוני סבון מאקדח בועות. איזו כניסה מרשימה לחתן ולכלה, היישר לחופה.

 

כשהילדים עסוקים, ההורים מרוצים

ילדים הם כיף גדול, אך עבור ההורים זו גם אחריות גדולה. אתם הלא תכננתם כל כך בקפידה כל פרט ופרט, בעיצוב, באוכל, באטרקציות, ברשימת השירים, בבחירת אולם או גן אירועים מרשים, ואתם רוצים שמלוא תשומת הלב של כל היקרים אליכם תופנה לכל אלו ואליכם, ושיהיו פנויים לקחת חלק מלא במסיבה הגדולה. לכן כדאי לחשוב גם על אטרקציות אטרקטיביות לילדים, שימשכו את תשומת לבם, יעסיקו אותם, יחברו ביניהם, יתנו שקט להורים, ויגרמו לילדים לספר בהתלהבות אחר כך על "החתונה הכי טובה בעולם".

אם יש לכם בתכנון חתונה מרובת ילדים, דברו והתייעצו מראש על כך עם איש הקשר שלכם מצוות מקום האירוע. בכל אולם אירועים מומלץ או גן אירועים ניתן להקצות מתחם שיוקדש לילדים בלבד. ניתן לבחור בפינה שכולה מעשה ידיכם, באווירה משוחררת של יצירה עצמית: שטיחים רכים (או דשא, אם מדובר על גן אירועים) או שולחנות עם חוברות צביעה כיפית, לגו ומשחקים – אפשר אפילו להכין מבעוד מועד פאזל מתמונות של הזוג המאושר, ואפילו איורים של הזוג שהילדים יצבעו ויישארו עבורכם בתום האירוע כמזכרת. אפשר – בתיאום עם גן האירועים כמובן – להקים אוהל משחקים שלם.

בחתונות שישי בצהריים עם תקציב גדול יותר ניתן לשכור אטרקציות כמו מתנפחים (אידיאלי לחתונות חוץ באוויר הפתוח, בגן אירועים במרכז למשל), מכונות משחק או מקרן וסרט, ואפילו ללכת על פעילויות עם הנחייה כתחליף בייביסיטר: ליצן, קוסם, ציור "קעקועים" נוצצים בידי מאפרת מקצועית, מנחת מסיבות ועוד.

 

השולחן שהוא רק לילדים

תנו להורים שקט מהילדים, ולילדים את האושר של לחגוג וליהנות מחברת הילדים האחרים, גם בשעת הסעודה.

בחתונות מרובות ילדים כדאי להוסיף לתפריט מנות ילדים, ולהגיש אותן במרוכז בשולחן או בשולחנות שסביבם ישבו רק בני הדור הצעיר. אפשר להפוך אפילו את שולחן האוכל הסטנדרטי בגן או באולם האירועים לכיף עבורם – במקום סידור פרחים, צעצועים והפתעות, במקום מפת בד מפוארת (שכנראה תוכתם במהירות) לכו על מפת נייר עם צבעים לציור או אפילו עם ציורי מבוכים ואיורים לצביעה.

אגב, במנות האחרונות אתם עלולים לגלות גם את המבוגרים "מזנבים" בקינוחים של הילדים: נחשי גומי, שלוקים או קרטיבים בחתונות קיץ, קרמבואים עבור חתונות חורף, עוגיות שוקולד צ'יפ עצומות וכן הלאה.

מוסיפים תמימות ומתיקות לאלבום

ילדים, מצד אחד, יכולים להיות הכוכבים של אלבום החתונה שלכם יותר מכל אורחיכם. מנגד, הם לא תמיד משתפים פעולה עם צלמים. אם חשוב לכם להעביר את שמחת הילדים והאווירה המשפחתית הצוהלת של חתונה בשישי בצהריים בתמונות החתונה, בחרו צלם שיודע לתפוס את הרגע בצילומי ילדים, לתקשר איתם ולהוציא מהם את המיטב, את הכיף, את השמחה ואת השעשוע, גם בלב העומס של אולם אירועים בנס ציונה.

הלכתם על תא צילום? הכינו אחד לילדים. עם הרבה כובעים, תחפושות משוגעות, צעיפי נוצות, כתרים וסרטים, זו יכולה להיות האטרקציה של הערב עבורם.

ולפעמים החגיגה נגמרת

זהו. לכל חתונת שישי בצהריים יש סוף, למרבה הצער. העת שבה השבת נכנסת, כל אולם אירועים וגן אירועים במרכז מתרוקנים מאורחים, מחוגגים ומקולות שיח ושחוק, עד לחגיגה הבאה. זה הזמן לחלק מתנות קטנות לאורחים למזכרת, ולילדים – שקית הפתעות של פעם. סיום מתוק לחתונה שכולה קסם, עם הילדים הכי מתוקים בעולם.

בשיתוף: ויה אירועים נס ציונה – בית לאירועים בלב הפרדסים

גן אירועים | אולם אירועים יוקרתיים – לשמחות בשפלה ובמרכז הארץ

חתונות החורף בעיצומן, בקרו באתר:

http://www.via-events.co.il/winter_weddings

לתיאום פגישה: 077-6706687

חתונה בשישי בצהריים, גן ואולם אירועים, אירועים עסקיים, כנסים,

שמחות יוקרה מכל סוג VIA EVENTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה