נטלי מטיס בטיול אופנתי



פנינו לנטלי מטיס מבקרת האופנה של התכנית מה נהיה עם סיוון קליין, בכדי לקבל את חוות דעתה על המתלבשות של השנה שחלפה ועל הטרנדים של השנה הבאה

אז זהו חברים... הסתיימה לה עוד שנה, חלפו להן עוד אופנות , נבלעו להם עוד טרנדים, ובמקומם יבואו כל מיני שגעונות חדשים.. ככה זה.

אבל  השנה העברית שחלפה חוללה שינוי בולט בעולם האופנה , מכל שנה אחרת שהייתה.. ועוד השאירה אוירה נועזת,כיפית, של סגנון חופשי ושילובים של הכל מהכל.

 

זו רק ההתחלה חברות וחברים, תשע"א לדעתי היתה סוג של "הרמה להנחתה" לשנה החדשה, וכבר נתחיל לראות את זה בחורף הקרוב...

הצבעוניות שלא תעלם, למרות מזג האויר האפרורי והנטייה שלנו לצבעים נטרליים יותר- התמכרנו לצבעים "מפריחי השממה", שילובים של צבעים חזקים ופלאשיים, לחגיגה של צבעים- שמזכירה קצת את הסבנטיז, רק יותר מדוייקת ומפתיעה. 
הסטייל מתפשט , בזה אין ספק...

אך עדיין בין כל המילים היפות על אופנה, סטייל, שילובים, וקלאסיות,

עוד נותרו להם כמה "חוטאים" בינינו , יותר נכון לומר "חוטאות" בולטות. את אותן "חוטאות" אפשר לראות בכל מקום, בכל אירוע, על מרקע הטלוויזיה בבית, או אפילו סתם חולפים להם ברחובות האקסלוסיביים של תל אביב את הסלבריטאים שעוד לא הפנימו "סגנון מהו".  תגידו הן עדין לא הבינו שעליהן אנו מסתכלים בזכוכית מגדלת כפולה?!

קבלו את "שלושת המקומות הראשונים" בסטייל המחריד לשנת תשע"א:


הראשונה, היא מי אם לא, ליהיא גרינר:

פליטת ריאלטי טיפוסית שיוצאת נועזת ומתיימרת מ"בית האח", מגיעה לכל מקום שנותנים בו משהו חינם,  ולא מחמיצה אף אירוע. כמובן מגיעה מצויידת במכנסוני הפלמ"ח הקצרצרים שהפכו ממש לסימן ההיכר שלה, וחושפים רגליים ... איך לכתוב את זה... .. לא משהו.. 

מעניין מה היא תעשה עכשיו כשהחורף יגיע.





עוד פליטה, אבל שורדת!




  אירית רחמים - שבדרך כלל מתלבשת סבבה, מפציצה במותגים       משגעים, אבל תמיד תמיד תהרוס את הסטייל עם משהו, זו סוג של     אמנות וזה קורה לה באופן קבוע.

  שלא נדבר על יעל בר זוהר, שמאז הפיכתה לאמא בישראל,           הפסיקה  להשקיע בעיננו ומופיעה באירועים ממש כאילו יצאה לאיזה     טיול עם העגלה בפארק. למשל בחתונה של מאיה בוסקילה היא       לבשה מן שימלת ג'ינס שלא ברור מי אמר שזה בסדר לצאת ככה     מהבית.



  ולמתלבשות הידועות בסגנונן ההורס !! והזוכות שלי לסיכום       האופנה 2011:

  (סטאקדאם.. וחצוצרות )








דורית בר אור - האמא הטריה סיפקה לנו לא מעט לוקים משובחים השנה. היא לא מפחדת משילובים מיוחדים,מגוונים ומדויקיים. באירועי הקיץ השנה נראתנה כמה פעמים במיטב הסטיילינג. כשהיא לובשת מכנסי עור קצרים בצבע חרדל וחולצת שיפון שהיא בעצמה עיצבה. באירוע אחר הקיץ לבשה שמלה אדומה שוב בעיצוב שלה, נעליים בצבע חרדל ומשקפיים עגולים בנוסח ג'ון לנון.

אותה אפשר להבין כשהיא מופיעה רק עם בגדים שמותג "דורית בר אור",


















  אבל יעל פוליאקוב - בחייאת!! מה קורה? מה נכחדו שאר     הבגדים מהעולם? רק "דורית בר אור" נשארה, או שאולי היא   קיבלה מתנה קולקצייה שלמה?...
  חשבתי המון אם להכניס את יעל שלי לרשימת המתלבשים       הטובים לשנת תשע"א, כי מצד אחד, שאפו לה! היא תמיד לבושה בטוב טעם, אף פעם עדשת המצלמה שלנו לא תפסה אותה ביום לא טוב (למזלה) , אבל אף פעם לא מחליפה למותג       אחר.

  אז הנה לך מסר יקירתי, אנחנו אוהבים אותך, וחושבים שאת   ממש אחלה, אבל לגוון,לעניין אותנו- אחרת זה נראה פאטת!.
 




ואהובתי הניצחית והידועה בסגנון לבוש המהמם שלה,

מי אם לא, נופר מור

בדרך כלל כוכבי ריאלטי יוצאים משום מה עם חוש לא משובח לאופנה מהתוכנית, אבל נופר מוכיחה שאם אופנה וסטיל זורמים אצל בן-אדם בדם אין סיבה להתבלבל. באירוע השקת חנות סקטור טאון הגיעה נופר לפרגן לג'קי על הקמפיין החדש בסטייל של..."רק זרקתי על עצמי חולצה לבנה של זארה, תיק של קסטרו לקינוח שלפתי צעיף בצבע חרדל וגזרתי את השיער בקו ישר מדויק" וקיבלתי 5 דרקונים. וזו התחשוה הקבוע שהיא נותנת כשרואים אותה. יפה ולא מתאמצת.

אתם מוזמנים לעזור לי לדרג את הסלבס השווים ואלו המזעזעים, או אפילו לחלוק על דעותיי 

באתר www.mefo.co.il

כך מסתיימת לה שנת אופנה מוצלחת , משובחת, חגיגתית ונועזת.

אנחנו גוררים איתנו אל תוך חורף הקרוב, לא מעט ממה שהקסים אותנו בשנה החולפת, לכן אל תמהרו לאחסן פריטים כל כך מהר בבוידעם, עד שתקבלו הנחיות חדשות J.

שתהיה לכולנו שנה נוצצת ושופעת סגנון , סטייל והמון המון שופינג. 

שלכם,

נטלי מטיס


התמונות: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה