בית״ר הפסידה 0:1 לבני יהודה



נפילת מתח? אחרי ה-4:0 על הפועל חדרה, בית״ר ירושלים לא הצליחה לשמור על המומנטום והפסידה לכתומים מתל אביב. רוטמן בעט בדקה ה-87׳ לעמוד. במחזור הבא תצא בית״ר למשחק חוץ נגד מכבי חיפה

בית"ר ירושלים (צילום: פלאש 90)
בית״ר ירושלים הגיעה לבלומפילד על מנת לשמור על רצף ניצחונות, זאת אחרי התבוסה שהנחילה להפועל חדרה רק ביום שני האחרון. בית״ר עלתה עם הרכב התקפי ותקפה את השער של ניראון פעם אחר פעם, אך לא מצאה את הרשת. 

בדקה ה-19׳ של המשחק, רועי בן שמעון היטל בשחקני ההגנה של הירושלמים ומסר כדור רוחב לניב זריהן שקבע 1:0 לבני יהודה. כעבור מספר דקות היה נדמה שזריהן, שמרבה לכבוש נגד בית״ר כבש את השני, אך השער נפסל בגלל נבדל.


בית״ר ירושלים עלתה למחצית השניה כשהיא מפעילה לחץ על השער של בני יהודה, אך ללא הועיל. לירן רוטמן היה הכי קרוב אצל הירושלמים לכבוש כשבדקה ה-87׳ בעט מ-25 מטר ופגע בעמוד השער של בני יהודה. הכדור כמעט ועשה את דרכו אל הרשת, אך גם כאן בית״ר ירושלים הייתה חסרת מזל.

סה״כ בית״ר שלטה ב-67% בכדור, ייצרה 186 התקפות לעומת 96 של בני יהודה ובעטה 12 שערים לשער, כשרק שתי בעיטות היו למסגרת. במחזור הבא בית״ר ירושלים תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה בסמי עופר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה