שחקני בית"ר ירושלים מתחסנים נגד השפעת



כל שחקני בית"ר כולל הצוות המקצועי וצוות המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה התייצבו לקבלת חיסון כנגד השפעת

בית"ר ירושלים וקופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ממשיכים בשיתוף הפעולה פורה ביניהם. אמש ( ראשון ) פחות מ-24 שעות לאחר התיקו 1:1 מול הפועל תל אביב התייצבו כל שחקני בית"ר כולל הצוות המקצועי וצוות המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לקבלת חיסון כנגד השפעת. דרור טאו, האח המחוזי של מאוחדת בירושלים, הגיע למתחם האימונים בית וגן וחיסן אחד אחרי השני את כל שחקני הקבוצה כולל את ההנהלה ואת היו"ר אלי אוחנה.

צילום: באדיבות בית"ר ירושלים

באדיבות בית״ר ירושלים

את החיסונים כנגד השפעת לבית"ר ירושלים סגרו עופר משולם מנהל מחוז ירושלים במאוחדת, סגנו עופר שם טוב, ד"ר מנחם ביתן הרופא המחוזי  ומנהל השיווק המחוזי יהודה לוי עם הנהלת המועדון.   

צילום: באדיבות בית"ר ירושלים

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים של מאוחדת : "בית"ר ירושלים וקופת חולים מאוחדת מהוות חלק בלתי נפרד מהעיר ירושלים ואנו בהחלט מברכים על השיתוף הפעולה בנינו . מאוחדת משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לאורך כל השנה לקידום הבריאות בירושלים והסביבה. ישנה חשיבות רבה להקדים ולהתחסן כנגד השפעת לפני תחילת החורף ובעיקר בעת הזו על רקע נגיף הקורונה ואנו בהחלט רואים שכיום ישנה עלייה משמעותית במודעות להתחסן. אנו מאחלים לבית"ר ירושלים חורף בריא ועונה מוצלחת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה