כפיר מלול סגר לעונה נוספת בהפועל קטמון וכבר מתכונן לעונה הקרובה. החלוץ: "אני שמח שזה נסגר, ומחכה לעונה החדשה. לא מצפים מאיתנו לעלות ליגה במאה אחוז, אבל נהיה קבוצה טובה ועם והשחקנים שהוחתמו, נהיה גורם בצמרת. יהיו גאים בקבוצה שלנו".

בשעה טובה ומוצלחת, כפיר מלול, חלוצה של הפועל קטמון, סגר בקבוצה לעונה הבאה וימשיך גם העונה להרשית בחוד של האדומים. מלול, שכבש בעונה האחרונה 25 שערים, חוזר הקיץ על ידי לא מעט קבוצות, אבל בסופו של דבר סגר בקטמון לעונה נוספת וימשיך לשחק בשפיץ של המאמן ליאור זדה. 
"ההרגשה טובה", סיפר לנו היום מלול, "היה קיץ קשה בכל מה שקשור למשא ומתן, כי השנה, בגלל היכולת הטובה שלי בשנה שעברה, קיבלתי כמה הצעות מקבוצות אחרות. זה היה מו"מ לא רגיל, כי בדרך כלל הייתי בא וסוגר ישר. הייתי מבוקש, המחיר שלי עלה, אבל ידעתי מההתחלה שזה יסתדר. אני שמח שזה נסגר, ומחכה לעונה החדשה".

 
ואיזו עונה מצפה לקטמון? בכל זאת, השנה רק קבוצה אחת עולה ליגה.
 
"זאת תהיה עונה שלא רגילים אליה בקטמון. ב-4 השנים האחרונות תמיד היינו מועמדים לעלות, והציפיות היו גבוהות. עכשיו זה קצת שונה, אנחנו באים מעמדה אחרת, וזה יעשה לנו רק טוב. לא מצפים מאיתנו לעלות ליגה במאה אחוז, אבל נהיה קבוצה טובה ועם והשחקנים שהוחתמו, נהיה גורם בצמרת. יהיו גאים בקבוצה שלנו".
 
בינתיים אתה מעביר שעות נוספות בכדורגל חופים.
 
"נכון, עלינו לרבע הגמר עם הקבוצה שלנו "שווה שווה", אחרי שניצחנו במחזור האחרון את כפר קאסם. זה היה מתוק, ואנחנו נהנים. אני מחכה לזה כל קיץ".
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה