יאללה לאירופה



הפועל ירושלים קיבלה הודעה מהיול"ב: בעונה הקרובה תשתתפו כבר בשלב הבתים ולא מהמוקדמות. איך זה קרה? האולם של גליל/גלבוע, גן נר, לא אושר, וירושלים קיבלה את הכרטיס החופשי למפעל במקומה. חיים אוחיון, הבעלים של סגנית האלופה: "זה לא מכובד". גידי דודי, מנהלה של ירושלים: "אנחנו לא חלק מההחלטה"

הפועל ירושלים קיבלה אתמול בשורה נפלאה, כשהנהלת היול"ב הודיעה לה שבעונה הקרובה תשתתף הקבוצה כבר בשלב הבתים של היורוקאפ ולא בשלב המוקדמות. הדבר, בסופו של דבר, התאפשר בגלל שהיול"ב לא אישרו את מקומה של סגנית האלופה, הפועל גליל/גלבוע, במפעל, זאת בגלל שאולמה הביתי של הקבוצה, גן נר, לא עומד בקריטריונים.
בירושלים, מיותר לציין, קיבלו בשמחה את הבשורה, כשבמילים אחרות, הקבוצה של עודד קטש הבטיחה את השתתפותה בעוד שישה משחקים לפחות ביורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו ביבשת. הגרלת שלב הבתים, אגב, תיערך בחודש אוקטובר.

אבל היום הזה לא עבר בצורה חלקה, כי בגליל/גלבוע מאוד לא אהבו את העובדה שהפועל "לקחה" את מקומה של סגנית האלופה במפעל. הבעלים של הקבוצה, חיים אוחיון, התבטא בחריפות ואמר: "אם הפועל ירושלים תירש את המקום שלנו, זה מעשה נבלה. זה לא מכובד, ואני במקומם הייתי פורש מהמפעל הזה. הם צריכים לגלות לויאליות ולא להיות שם".בהפועל ממש לא אהבו את הביקורת החריפה של אוחיון ומנהלה של הקבוצה, גידי דודי, אמר בתגובה: "אנחנו לא מעורבים בהחלטה של היורוליג ולא חלק ממנה. לגלות לויאליות זה טוב אולי להסתדרות או לקיבוץ. הכעס של חיים אוחיון כלפי היורוליג מוצדק, אבל שישאל את עצמו למה שם מתייחסים אליהם ככה".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה