איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, החליט לדחות את קבלת המשכורת שלו בשנה והסביר: "החלטתי לוותר על השכר שלי מהמועדון בשנה הקרובה, כדי שהוא לא יעיק או יכביד על התקציב שלנו בעונה הקרובה ועל מנת שהוא ירד מהתקציב בשנה הבאה". במועדון משבחים את היו"ר ואומרים: "אם למישהו היה ספק שהוא עושה הכל, אבל הכל, בשביל להציל את המועדון מהמצב הקשה בו הוא נמצא, הוא קיבל את התשובה היום בבוקר". חן עזריאל צפוי לעבור עוד היום למכבי חיפה תמורת מיליון דולר

 
בבית"ר ירושלים ממשיכים להיערך לעונה הבאה מבחינה תקציבית, כשסימן שאלה גדול מרחף סביב עתידו של המועדון בשל הקשיים הכלכליים בו הוא שרוי. הבוקר, בצעד חסר תקדים, הודיע יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, שהוא דוחה את קבלת משכורתו בשנה, המוערכת במיליון שקלים, זאת במטרה לסייע בייצוב תקציבה של בית"ר. קורנפיין אמר אחרי קבלת ההחלטה: "החלטתי לוותר על השכר שלי מהמועדון בשנה הקרובה, כדי שהוא לא יעיק או יכביד על התקציב שלנו בעונה הקרובה ועל מנת שהוא ירד מהתקציב בשנה הבאה".

בבית"ר ירושלים שיבחו את הצעד של קורנפיין וגורם בקבוצה אמר בעניין הזה: "איציק כל הזמן ספג ביקורות על המשכורת שהוא מקבל, והנה הוא סתם לכולם את הפה, כשהוא החליט לדחות את המשכורת שלו בשנה. אם למישהו היה ספק שהוא עושה הכל, אבל הכל, בשביל להציל את המועדון מהמצב הקשה בו הוא נמצא, הוא קיבל את התשובה היום בבוקר".
כעת, עם מכירתו הצפויה של חן עזריאל למכבי חיפה, בבית"ר מקווים שהצפי התקציבי ישתפר ושהמועדון יצליח להעמיד קבוצה על הרגליים עם פתיחת העונה, ללא צורך ללכת להליך של הקפאת הליכים או פירוק. עזריאל צפוי לעבור עוד לחיפה תמורת מיליון דולר. 
היום תערוך הקבוצה משחק אימון מול מכבי הרצליה.        

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה