עידן טל מתרחק מהפועל ירושלים. הסיבה: פערים כספיים בין הקבוצה והשחקן. כרגע נראה שהוא בדרך לעונה נוספת בליגת העל. בקריית יובל מרוצים מההכנות לעונה הקרובה. שחקני הרכש עדיין לא השתלבו, אבל האדומים לא מוטרדים. שני נבחנים צפויים להגיע למחנה האימונים בבולגריה

עידן טל מתרחק מהפועל ירושלים. אחרי לא מעט שיחות וגישושים בין הקבוצה של לופא קדוש לקשר שעזב את בית"ר ירושלים, נראה כי טל לא יחזור בסופו של דבר לקריית יובל ולא יסגור מעגל במדים האדומים, לפחות לא בעונה הקרובה.
אמש נפגשו נציגים של השחקן עם ראשי הפועל ירושלים וכרגע נראה שבין הצדדים יש פערים כספיים לא קטנים, מה שמונע בשלב זה את חזרו של טל. לקשר יש גם הצעות רבות מליגת העל, ביניהן ממכבי פתח תקווה, מ.ס אשדוד, הפועל באר שבע, בני יהודה והפועל חיפה, ונראה שבסופו של דבר הוא ישחק באחת מהקבוצות האלה. הדבר לא מונע את האפשרות שהקשר יחזור להפועל ירושלים בעונה הבאה.

בהפועל מרוצים מההכנות לקראת העונה הקרובה. שלשום ניצחה הקבוצה 0:3 את בית"ר שמשון תל אביב במשחק אימון ונראתה טוב. את השערים כבשו: רם סטי, הנבחן יוסי מלכה ואדם מזרחי. אגב, בהפועל טוענים ששחקני הרכש עדיין לא התחברו בצורה טובה לקבוצה מבחינה מקצועית, ובמועדון מקווים שעד המחנה שיערך בבולגריה הם כבר ישתלבו היטב בקבוצה. למחנה, אגב, צפויים להגיע שני נבחנים: חלוץ בולגרי וחלוץ רוסי.
מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נוסף, הפעם מול עירוני בת ים. המשחק יערך בבת ים, שזה בעצם המגרש בו הפועל תארח את משחקיה בתחילת העונה בשל השיפוצים בטדי.      

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה