הפועל ירושלים ממריאה לבולגריה



הפועל ירושלים תצא מחר למחנה האימונים בבולגריה. קדוש לשחקנים: "לא אתמודד עם בעיות משמעת". ליעד עובד חתם וימריא עם הקבוצה. גם אלעד מעיין על המטוס, למרות שהוא פצוע

הפועל ירושלים תמריא מחר בבוקר לסופיה, בולגריה, שם תערוך הקבוצה מחנה אימונים בן עשרה ימים. חניכיו של לופא קדוש יגיעו בהרכב מלא לנמל התעופה וזאת לאחר שבקבוצה החליטו שלא לנפות אף לא אחד משחקני הסגל.
ליעד עובד, קשרה של הקבוצה, קיבל ביום שישי מסרים שעליו לוותר על חלק מדרישותיו הכספיות על מנת להמשיך עם הקבוצה. עובד הצעיר, התאכזב מהבשורה וכמעט שעזב לחלוטין. היום הוא לא הגיע לאימון הבוקר של הקבוצה, אך אחר הצהריים נפגש עם עמוס סאסי וחתם על חוזהו.

לופא קדוש ערך הבוקר שיחה לשחקניו והבהיר להם את החוקים שיונהגו במחנה האימונים: "אנחנו יוצאים לעבוד ולא לבלות. יהיו לנו שני חצאי ימים פנויים ומלבד זאת אני מצפה מכל אחד ואחד מכם לבוא מרוכזים ומוכנים לעבודה קשה. אני מבהיר לכולם כבר מעכשיו שלא אתמודד עם בעיות משמעת". הקבוצה צפויה לערוך שני אימונים ביום - הראשון בין 10:00-12:00 והשני בין 17:00-19:00.
הבוקר הפתיע יו"ר הקבוצה, גיל רז, את קשר הקבוצה, אלעד מעיין, והודיע לו כי הוא יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. כזכור, במשחק האחרון בעונה שעברה נפצע הקשר בצורה חמורה והוא צפוי להיעדר חצי שנה לפחות. במהלך מחנה האימון יבחן לופא קדוש מספר חלוצים, במטרה לנסות ולמצוא את החלוץ שישלים את סגל הקבוצה.     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה