בית"ר תפגוש את הפועל תל אביב במחזור השלישי



הגרלת לוח המשחקים זימנה לבית"ר ירושלים מפגש מול סגנית האלופה כבר במחזור השלישי. חניכיו של דוד אמסלם יארחו את משחקי הבית הראשונים באיצטדיון רמת גן. המאמן: "יש לנו התחלה קשה". קובי מויאל: "כל העיניים יהיו נשואות למשחק מול הפועל". גומא אגייאר ניסה לחבור לרוכשים החדשים. אדלר וליון סירבו

 
הגרלת לוח המשחקים לקראת העונה הבאה התקיימה אמש במשרדי ההתאחדות לכדורגל.

במחזור הראשון תצא בית"ר ירושלים לאיצטדיון וסרמיל, שם יפגשו חניכיו של דוד אמסלם את הפועל באר שבע. במחזור השני תצא בית"ר למגרשה הביתי הזמני ברמת גן, שם תארח למשחק בית את הפועל עכו.לאחר מכן, במחזור השלישי, יגיע ה-משחק. דוד אמסלם ושחקניו יגיעו לבלומפילד וישחקו מול סגנית האלופה, הפועל תל אביב.
המשחקים המעניינים הבאים יתקיימו במחזור ה-11 וה-12, אז תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב ומכבי חיפה.
מאמן הקבוצה, דוד אמסלם, אמר לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים לאחר פרסום ההגרלה: "יש לנו התחלה קשה, משחק חוץ מול הפועל באר שבע זה משחק לא קל. אני מקווה מאוד שהבעיות היום יומיות שלנו יפתרו ואז נוכל להתרכז בדברים אחרים. אנחנו לא נפתח את העונה במגרש הביתי וזה לא יהיה קל, אצטדיון ר"ג מגרש גדול אך את הקהל החם והטוב שלנו יהיה אפשר לשמוע גם ברמת גן. עם לוח המשחקים והירבות נדע להתמודד בהמשך, כרגע אנו מתעסקים בבעיות היום יומיות".
שחקן הקבוצה, קובי מויאל, אמר לאתר הרשמי לאחר פרסום לוח המשחקים: "המשחק הראשון של העונה מול הפועל באר שבע הוא משחק לא קל בכלל מול יריבה חזקה ובמגרש מאוד ביתי, ונשמח לשחזר את התוצאה שהשגנו שם בעונה שעברה. המשחק מול הפועל תל אביב במחזור השלישי הוא משחק שכל העניים יהיו נשואות אליו, נצטרך לבוא מוכנים בצורה הטובה ביותר למשחק מולם. אני מאוד מקווה שנחזור לאצטדיון טדי כמה שיותר מהר, המטרה שלנו תהיה להפוך את איצטדיון רמת גן למגרש ביתי גם בתוצאות עד שנשוב לטדי והמפתח לכך יהיה התמיכה של הקהל. אם נשיג ניצחון במשחק הביתי הראשון מול הפועל עכו, זה ייתן לנו ספתח טוב להמשך".
 
לוח המשחקים המלא של בית"ר ירושלים:
מחזור 1: הפועל באר-שבע – בית"ר ירושלים
מחזור 2: בית"ר ירושלים – הפועל עכו
מחזור 3: הפועל תל אביב – בית"ר ירושלים
מחזור 4: הפועל חיפה – בית"ר ירושלים
מחזור 5: מכבי נתניה – בית"ר ירושלים
מחזור 6: בית"ר ירושלים – הפועל פ"ת
מחזור 7: מ.ס אשדוד – בית"ר ירושלים
מחזור 8: בית"ר ירושלים – הפועל ראשון לציון
מחזור 9: בני סכנין – בית"ר ירושלים
מחזור 10: בית"ר ירושלים – עירוני רמת השרון
מחזור 11: מכבי תל אביב – בית"ר ירושלים
מחזור 12: מכבי חיפה – בית"ר ירושלים
מחזור 13: עירוני קריית שמונה – בית"ר ירושלים
מחזור 14: בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה
מחזור 15: בני יהודה – בית"ר ירושלים
 
עניינים אחרים. דן אדלר ואדם לוין, הרוכשים החדשים של בית"ר, הפקידו 500 אלף דולר בנאמנות עבור נושיו של ארקדי גאידמק. בנוסף, השניים פתחו חשבון בנק תחת השם "ידידי בית"ר ירושלים", שם הפקידו כבר כ-3.5 מיליון דולר, שנועדו לצרכים של הקבוצה. אגב, אדלר ולוין פסלו את האפשרות שגומא אגייאר יחבור אליבם לקבוצת הרכישה.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה