מחכים ליום שני



הדיון ביום שני בעניין העתירה של גומא אגייאר הולך ומתקרב, אבל בבית"ר ירושלים לא מתרגשים. משה בן-לולו, מושיקו מישאלוף ותומר בן-יוסף עדיין מתאמנים ללא חוזה. שחקן בקבוצה: "אי אפשר להחזיק אותם ככה לנצח". אמסלם התחיל לצפות בקלטות של זרים. מיכאל זנדברג וליאור אסולין מועמדים לחזור

בבית״ר ירושלים מחכים בקוצר רוח לדיון בבית המשפט ביום שני. כזכור, בתחילת השבוע הוציא גומא אגייאר צו מניעה נגד העברת בית״ר לידיהם של דן אדלר ואדם לוין, ובקבוצה זועמים על אגייאר, שכן התביעה שהגיש תקעה בעצם את כל ההכנות של הקבוצה לקראת העונה הבאה. איציק קורנפיין ודוד אמסלם מקווים כי החלטה בדיון תהיה כבר ביום שני, בגלל שעדיין לא הוחתמו שחקני רכש בקבוצה ובמועדון אפילו פספסו את מחנה האימונים. 
בבית״ר מאמינים כי תביעתו של אגייאר לקבל ארבעה מיליון דולר או את הקבוצה לידיו תדחה, ושבמקרה הטוב, יעברו לידיו של המיליארדר האמריקאי 400 אלף דולר.

השחקנים שטרם חתומים על חוזה בקבוצה: משה בן לולו, מושיקו מישאלוף ותומר בן-יוסף, ממשיכים להתאמן בבית״ר, אך לא מתכוונים להמתין עוד זמן רב. לא מן הנמנע שאם הדיון בעניין מכירת בית״ר ייגרר מעבר ליום שני,  השלושה יחליטו לעזוב. שחקן בבית"ר אמר בעניין הזה: "מצד אחד, כל הכבוד להם על זה שהם מתאמנים איתנו כבר לא מעט זמן בלי חוזה, אבל מצד שני, אי אפשר להחזיק אותם ככה לנצח, כי בסוף הם יישארו קרחים מכל הצדדים". המאמן אמסלם כבר חזה במספר קלטות של שחקני חיזוק מועמדים והוא מחכה לאור ירוק מההנהלה, שיאפשר לו להחתים שחקנים זרים. בינתיים, בגזרת הישראלים, בבית"ר העלו את השמות של מיכאל זנדברג וליאור אסולין כמי שעשויים לחזור לבית וגן.   
 
 
צילום: פלאש 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה