הסאגה הסתיימה. חן עזריאל חתם היום לארבע שנים במכבי חיפה. בית"ר תקבל עבור ההעברה מיליון דולר. החלוץ ירוויח 120 אלף דולר לעונה וכבר הערב צפוי לערוך אימון עם חבריו החדשים בקבוצה של אלישע לוי

עכשיו זה רשמי וסגור: חן עזריאל עובר למכבי חיפה. החלוץ הבית"רי חתם הבוקר על חוזה עם אלופת המדינה והוא יעבור ללבוש ירוק בארבע השנים הקרובות. בית"ר תקבל עבור מכירתו של עזריאל לחיפה מיליון דולר והשחקן עצמו צפוי להרוויח 120 אלף דולר לעונה. בשעה זאת, עזריאל נמצא בדרך לצפון, שם יעבור את הבדיקות הרפואיות, כשהוא אפילו צפוי להשתתף באימון הערב.
המחלוקת סביב מעברו של עזריאל לחיפה הייתה סביב עניין השחרור לאירופה, ובסופו של דבר, בניגוד לרצונו של סוכנו של השחקן, דודו דהאן, לא הוכנס לחוזה של החלוץ סעיף כזה. עזריאל צפוי לשתף פעולה בחוד עם ולדימיר דבאשוילי, ויהאם עמאשה ושלומי אזולאי. בעקבות הפציעה של יניב קטן, המאמן אלישע לוי צפוי להשתמש בעזריאל דווקא כשחקן כנף באגף ימין.

בעקבות עזיבתם של החלוצים עזריאל ומשה בן-לולו את בית"ר, דוד אמסלם ימשיך בחיפוש אחרי חלוץ זר ובעיקר זול, כשכבר עכשיו ברור שהמאמן יחזק את הקו הקדמי במספר שחקנים מהנוער, כדוגמת עדן נחמני.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה