פאבלוב וחטארי ערכו אימון בכורה בהפועל ירושלים



החלוץ הבולגרי, אנטוניו פאבלוב שחתם בהפועל ירושלים נחת ביום שישי האחרון בארץ והגיע לאימון הבוקר של הקבוצה. מי שעוד הגיע לאימון הוא מוחמד חטארי. עידו אליהו חולה ונעדר מהאימון. מתי אברהם שוחרר מבית החולים

שחקני הפועל ירושלים שזכו למנוחה בשבת, חזרו הבוקר להתאמן עם תוספת כח של שני החלוצים החדשים- מוחמד חטארי ואנטוניו פאבלוב שהגיעו לראשונה לאימון הקבוצה. פאבלוב נחת בארץ ביום שישי האחרון והתארח בשבת אצל משפחת פסו.
החלוץ אמר ל"ירושליםנט":"טוב להיות בארץ. אני שמח שהגעתי לכאן ולמרות החום הכבד, אני מקווה שאני אהנה כאן כמו שסיפרו לי."

חטארי חתם ביום חמישי האחרון והבוקר הגיע גם הוא לאימון הקבוצה. מי שנעדר מהאימון הוא עידו אליהו שכנראה לא ממש התגבר על הוירוס שתקף אותו במחנה האימונים ומוסיף להיות חולה.
הפועל ירושלים תארח ביום שבת הקרוב את נס ציונה בשעה 20:00 בערב במסגרת גביע הטוטו. המשחק יערך בבת ים שכן איצטדיון טדי נמצא בשיפוצים.
ביום שישי ריכז לופא קדוש את חניכיו וסיכם את מחנה האימונים. "היה לנו מחנה טוב ואני שמח שעמדנו במטרות והתגבשנו חברתית. עכשיו נצטרך לתרגם את הכל ליכולת מקצועית." אמר המאמן לשחקנים.
בעניין אחר, החלוץ מתי אברהם, השתחרר ביום שישי האחרון לביתו אחרי שעבר ניתוח בפניו, זכר לפציעה מבולגריה. אברהם ייעדר מהמגרשים בין חודש לחודשיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה