הפועל ירושלים פותחת את עונת המשחקים הערב,מול נס ציונה



האדומים קיוו להציג כבר הערב את הרכש הנוצץ, עידן טל שנמצא מחוץ לסגל. גם סטי וסלמן לא ישחקו

הפועל ירושלים חיכתה לא מעט למשחק הרישמי הראשון והערב זה קורה. הקבוצה של לופא קדוש תארח בבת ים את נס ציונה למשחק גביע הטוטו ( 20:00).
המאמן נתקל בבעיה חמורה בקישור שכן עידן טל, מוסא סלמן ורם סטי לא ישחקו. עידן טל עדיין לא חתם על החוזה שלו ובנוסף לכל, סובל עדיין מפציעה בקרסול.

מוסא סלמן ביקש מקדוש שלא לשחק מחר בגלל שאינו חש בטוב ובגלל הרמאדן שמונע ממנו לאכול עד שקיעת החמה. חוזהו של רם סטי אומנם חתום, אך לא עבר בבקרה מה שימנע גם ממנו לקחת חלק בסגל הקבוצה.
מי שאמורים להחליף את השלושה הם עידו אליהו, אלירן אוחנה ואפי מלכה שתורגלו היום באימון המסכם.
יוסי ביטון לא חתם על החוזה שלו ולא ישחק גם הוא. הבלם יחתום על החוזה עם צאת ט' באב. מי שיעמוד בהגנה של קדוש יהיה אסף עזו שמתחרה עם ביטון על מקום בהרכב לצד אורי פסו.
בקו הקדמי, יערוך מחר אנטוניו פאבלוב את משחק הבכורה שלו במדים האדומים. אומנם הבולגרי עדיין לא הגיע לשיא כושרו אך נראה כי המאמן ישתמש בו לפחות בתחילת המשחק בשל מחסור בחלוצים.
קפטן הקבוצה, רם סטי, התראיין אתמול לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים ואמר: " הליגה הלאומית צמודה מאוד ומרבית הקבוצות שוויוניות. יש לנו יתרון על קבוצות אחרות וזה שמרבית הסגל של העונה שעברה נשאר."
 
הרכב משוער: רפי כהן, לירן מזרחי, אורי פסו, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, אפי מלכה, אופיר עזו, עידו אליהו,אדם מזרחי, אנטוניו פאבלוב. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה