דוד אמסלם רוצה חיזוק



ביום שאחרי התבוסה להפועל באר שבע, מעוניין מאמנה של בית"ר ירושלים בחיזוק מידי. על הפרק: קשר וחלוץ נוספים. קורנפיין ינסה להעביר שוב את התקציב לפני החתמת שחקנים חדשים

בבית"ר ירושלים חזרו אמש לבירה מאוכזבים מהתבוסה להפועל באר שבע. חניכיו של אמסלם היו השבוע אופטימיים מתמיד והאמינו כי יוכלו לשחזר את היכולת שהציגו בשבוע שעבר באשדוד, גם מול הקבוצה של ניר קלינגר. המשחק אתמול הבהיר היטב לאמסלם את מה שכבר ידע, הקבוצה לא יכולה להתמודד בכבוד בליגה ללא חיזוק.
בשבוע שעבר נשמעו קולות לפיהם הקבוצה יכולה להתברג בקלות בסגל הנוכחי בפליאוף העליון אך המאמן יודע כי העונה ארוכה ועשויה להביא איתה פציעות של שחקני מפתח והוא ממתין כעת לאור ירוק מהיו"ר איציק קורנפיין.

היו"ר ינסה להעביר את תקציבה של הקבוצה בבקרה, ולשם כך קיבל הארכה עד ליום חמישי הבא. בשבוע שעבר בית"ר לא עברה ולכן יגיע קורנפיין שוב במטרה לסיים את הסאגה ולהתחיל לחפש חיזוק לקבוצה.
בתקציב שיגיש היו"ר נמצאים גם חוזיהם העתידיים של תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף שטרם חתמו בקבוצה. מישאלוף מעדיף להישאר בבית"ר ירושלים אך בסוף השבוע האחרון קיבל הצעה מעכו, גבוהה יותר מהחוזה עליו הוא אמור לחתום בבית"ר. בשלב זה קיימים פערים כספיים בין הבלם לבין הקבוצה והוא עשוי לוותר ולעבור לקבוצה אחרת.
קורנפיין טרם נפגש גם עם תומר בן יוסף שמבוקש גם הוא בקבוצות אחרות שמוכנות להחתימו מיידית. בן יוסף כידוע, נותן עדיפות לבית"ר ירושלים אך לא יהיה מוכן להתפשר עוד על שכרו.
אופיר עמרם ולירן דיאמנט ימשיכו להתאמן עם הקבוצה שתשוב לאימונים כבר הערב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה