אורי פסו: "יחסית היה בסדר גמור. חייבים להשתפר"



בהפועל ירושלים לא מתרגשים מהתיקו 1:1 אמש מול נס ציונה וטוענים: "הלחות והסגל החסר היו בעוכרינו"

הפועל ירושלים סיימה אמש בתיקו 1:1 מול נס ציונה במסגרת גביע הטוטו. הקבוצה של לופא קדוש הגיעה למשחק בסגל חסר ללא עידן טל, רם סטי ומוסא סלמן.
את השלושה החליפו שחקני הספסל ובקבוצה טוענים כי חסרונם הורגש מאוד. לגבי אנטוניו פאבלוב, הזר הבולגרי שלא הציג יכולת טובה מספרים בקבוצה, כי הוא עדיין לא בכושר שיא וכי הוא לומד להתרגל לתנאים בארץ.

שחקנים בקבוצה אמרו אמש כי גם ההגנה לקתה בחסר, ולא מעט פעמים היו חורים בהגנה ורק יכולת טובה של רפי כהן הצילה אותם משערים נוספים.
בהפועל לא מתרגשים יתר על המידה מהתוצאה והיכולת ואומרים כי מדובר בניסוי כלים לקראת פתיחת הליגה בעוד שבועיים. בקבוצה עוד טענו כי הלחות הרבה באזור בת ים היא משהו אליו השחקנים לא רגילים וכי הכל עניין של זמן והסתגלות.
מוחמד חטארי שהגיע לקבוצה בכושר ירוד ימשיך לעבוד השבוע על כושר גופני ולא צפוי להיות משולב גם במשחק הקרוב,מול הפועל אשקלון.
הבוקר תשוב הקבוצה להתאמן וביום שלישי יעניק לופא קדוש לחניכיו יום חופשי בגלל צום ט' באב.
אורי פסו, כובש השער מאמש אמר ל"ירושלים נט" : "יחסים למשחק ראשון אפשר לומר שהיה בסדר גמור. אין לנו ספק שיש לנו עוד המון מה לשפר לקראת הממשיך וכרגע פנינו מועדות למשחק מול הפועל אשקלון. אנחנו חייבים להשתפר ממשחק למשחק."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה