דורסת: הפועל ירושלים הביסה 0:4 את הפועל אשקלון



הפועל ירושלים דרסה הערב את הפועל אשקלון באיצטדיון בבת ים. רם סטי הציג משחק ענק והיה מעורב בכל השערים. הקפטן כבש את השער הראשון כבר בדקה ה-9, אדם מזרחי(60,26) עם שני שערים וגם אורי פסו(22) השתתפו בחגיגה

לעיני 200 צופים, הפועל ירושלים הביסה הערב את הפועל אשקלון במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. ארבעת השערים והרשת הנקייה השאירו את ראשי הפועל רגועים הערב לקראת מחזור הפתיחה של הליגה, שיתקיים בשבוע הבא. 
 

קפטן הקבוצה, רם סטי, היה מצויין והיה שותף פעיל בכל השערים ואף כבש את הראשון.
אדם מזרחי הציג יכולת נהדרת גם הוא וסיים את המשחק עם שני שערים. אורי פסו כבש גם השבוע לזכות הפועל, ששלחה הערב מסר לכל קבוצות הליגה הלאומית. 
 
מזרחי, שהיה נהדר הערב וגרם נחת ללופא קדוש, סיכם את המשחק ואמר ל"ירושלים נט": "המשחק הערב היה הרבה יותר טוב מהמשחק בשבוע שעבר. העמידה שלנו על המגרש הייתה מצויינת ולאט לאט אנחנו מתקדמים. אני מקווה שאנחנו מוכנים לליגה".
 
מזרחי המנוסה העדיף לא לצאת מגדרו והוסיף: "לא צריך להסתנוור יותר מידי מהניצחון, כי זה בסך הכל גביע הטוטו. הלחם והחמאה שלנו זה הליגה ושם נצטרך לעבוד הרבה יותר קשה בשביל ניצחונות".
 
קשר הרכש החדש, רפאל מורטו, הגיע יחד עם היו"ר גיל רז למגרש וצפה בחבריו החדשים. רז סיפר על הסיכום עם השחקן: "השחקן סיכם לשנתיים באמצעות סוכנו, דן אבנט. יש בינינו הסכם כתוב וחתום לשנה ועוד שנה כאופציה. כל התנאים הכספיים כבר סוכמו והחתימה תלויה בהחלטה סופית של המאמן ובבדיקות הרפואיות שהוא יערוך מחר בבוקר".
 
ובחזרה למשחק. המגרש בבת ים ראה הערב קבוצה אחת בלבד, כאשר הפועל ירושלים שלטה לחלוטין במשחק. הפועל אשקלון יצאה מהמגרש בידיעה שהיכולת שלה מספיקה בקושי לליגה הלאומית.
 
דקה 9- 1:0! המגן השמאלי, חיים איצרין, בישל לקפטן רם סטי, שכבש בבעיטה מחוץ לרחבה והשאיר את ההגנה האשקלונית בהלם.
 
דקה 22- 2:0! הוא אומנם בלם, אבל מוכיח שהוא בכל מקום במגרש. אורי פסו ניצל הגבהה נפלאה של סטי ונגח מקרוב פנימה. 
 
דקה 26- 3:0! אדם מזרחי, הסקורר האדום, מצטרף לחגיגה ומוסיף את השער השלישי, אחרי שהתשלט על בעיטה של סטי שנהדפה מהקורה.
 
רגע לפני הירידה למחצית, מוסא סלמן נפצע וירד לחדר ההלבשה. עידו אליהו החליף אותו.
 
דקה 60- 4:0! מזרחי מנצל טעות בהגנת אשקלון ובמבצע משותף עם הקפטן כובש את הרביעי והאחרון מול רשת חשופה. האדומים יכולים לחייך כל הדרך למחזור הפתיחה של הליגה.
 
 
ההרכב הפותח: רפי כהן, לירן מזרחי, אורי פסו, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, אופיר עזו, רם סטי, מוסא סלמן, אדם מזרחי, אנטוניו פאבלוב.
כן שותפו: עידו אליהו, מוחמד חטארי, אפי מלכה ואלי דרעי.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה