פסו סובל משבר ויעדר כחודש. טל ואברהם שבו להתאמן



הפועל ירושלים שבה הבוקר לאימונים אחרי שהביסה אמש את הפועל אשקלון 0:4. אורי פסו יעדר כחודש, מוסא סלמן לא התאמן ועשוי לעבור מחר צילום. מורטו ערך אימון ראשון

הפועל ירושלים שבה היום להתאמן אחרי הניצחון המרשים 0:4 על הפועל אשקלון. למרות התוצאה, המאמן לופא קדוש שוחח עם שחקניו וביקש מהם להישאר עם רגליים על הקרקע ולא לצאת מגדרם.
 

הבלם אורי פסו, שנפצע במשחק אתמול, עבר הבוקר צילום שקבע כי הוא סובל משבר בקרסול וייעדר כחודש. מוסא סלמן, שנפצע גם הוא במשחק, התבקש לנוח מספר ימים על מנת לתת לברך להחלים. עם זאת, הרופא שבדק אותו הורה לו לגשת לצילום כבר מחר אם הכאבים מהם הוא סובל לא ידעכו. 
 
קדוש סיכם את המשחק ואמר ל"ירושלים נט": "זה עוד משחק הכנה. אין לזה שום משמעות וגם עשינו חמישה חילופים כדי שניתן לכמה שיותר שחקנים דקות לקראת הליגה. בשבילנו זה עוד משחק אימון".
 
המגן השמאלי, חיים איצרין, הצטיין במשחק אמש וזכה למחמאות מחבריו לקבוצה. איצרין אמר הבוקר: "אנחנו שמחים על הניצחון, אבל זה בסך הכל עוד משחק אימון כהכנה. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזא גם בליגה".
 
עידן טל ומתי אברהם חזרו הבוקר לאימונים. טל ערך אימון מלא ובשלב זה לא ברור האם קדוש ישתמש בו כבר השבוע. אברהם ערך אימון ריצה בלבד ובשבועיים הקרובים יערוך אימוני כושר. החלוץ שנפצע בפניו במחנה האימונים רצה לשוב להתאמן כמה שיותר מהר ובעצה משותפת עם המאמן החליט לחזור כבר היום.
 
אברהם אמר בסיום האימון: "תמיד טוב לחזור להתאמן, הוקל לי ללבוש את המדים ולחזור להיות עם החברים. אני עומד בפני תקופה לא קלה ואני מקווה שאחזור לשחק כמה שיותר מהר".
 
הקשר הברזילאי, רפאל מורטו, הגיע הבוקר לקריית יובל וערך אימון ראשון. בקבוצה העידו כי מדובר בשחקן עם יכולת טכנית גבוהה ובימים הקרובים יוחלט האם להחתימו על חוזה זמני או להחתימו על פי הסיכום שהושג בין סוכנו לקבוצה מבעוד מועד. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה