שלושה ימים לפתיחת הליגה, לבית"ר עדיין אין מאמן.יובל נעים עדיין מועמד .



ביום שבת תצא בית"ר למשחק הליגה הראשון בבאר שבע, ולקבוצה עדיין אין מאמן קבוע. עובדיה יעביר שוב את אימון הערב , אם לא ימונה מאמן. יובל נעים ככל הנראה ימונה ב-48 השעות הקרובות. מתחילים לצוץ הסיפוריםעל ההתפטרות של אמסלם

בית"ר ירושלים תפתח את הליגה ביום שבת במשחק חוץ מול הפועל באר שבע. לקבוצה אין עדיין מאמן וקורנפיין עשוי להודיע עוד היום או לכל המאוחר עד מחר על זהות המאמן החדש.
 

יובל נעים הוא עדיין השם החם במשרדי בית"ר ירושלים, אך לא מעט אוהדים מתנגדים למינויו של נעים בשל התדמית הבעייתית שנוצרה לו בפגרה האחרונה. אמש, בתוכנית "אוהדים" שמשודרת ב"רדיו ירושלים", הביעו לא מעט אוהדים התנגדות למינוי של מי שאימן בעונה האחרונה את הפועל פתח תקווה,  לטענתם, בגלל "תדמית שלילית" והעובדה שנגד נעים עשוי להיות מוגש כתב אישום בפרשת "הכדור המרכזי".
 
בבית"ר שומעים את הדברים ועדיין לא מוכנים לומר האם נעים יהיה זה שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה.
עד לרגע זה, המאמן, כפי שאמר אתמול לאתר שלנו, עדיין לא קיבל פנייה רשמית מאיציק קורנפיין אלא רק  דרך כלי התקשורת. למרות זאת, ההערכה היא שבקרוב הוא יקבל את המשרה.
 
הקבוצה תערוך הערב אימון נוסף ובמידה ולא ימונה עד אז מאמן חדש, איציק עובדיה יעביר אותו שוב. אבירם ברוכיאן ותומר בן יוסף כינסו אמש את השחקנים וניסו לעודד אותם ולהחדיר בהם מוטיבציה. ברוכיאן אמר לשחקנים: "זאת ההזדמנות של כל הצעירים לתת עונה טובה. אתם נחשבים לשחקנים המובילים וזה יכול לתת לכם חשיפה ולקדם אתכם".
 
בינתיים, אגב, ובלי קשר לדברים, מתחילות לטפטף החוצה שמועות וסיפורים על חלק מהסיבות שהביאו את אמסלם להתפטר מתפקידו. לפי אחת הגרסאות, אמסלם טען בפני מקורביו שהבלם הארגנטינאי, מיגל פורטיז'ו, הונחת בבית וגן ללא ידיעתו, וזה בגלל שמדובר בשחקן שאיתן מזרחי הוא סוכנו. אמסלם התנגד למהלך, אבל למרות רוח הדברים שהעביר, יום למחרת פורטיז'ו כבר עבר בדיקות רפואיות ובמילים אחרות, "נכפה" על המאמן. בנוסף, לפי מקורבים לאמסלם, יובל נעים סגר בבית"ר כבר לפני שבועיים ולאמסלם נאמר על ידי אנשים בקבוצה: "אם לא תהיה פה, נעים יחליף אותך".
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה