הפועל ירושלים: טל ופאבלוב עדיין לא עברו בבקרה



הקשר והחלוץ עדיין לא עברו בבקרה התקציבית ולדברי ההנהלה יעברו מחר בבוקר. השחרור הבינלאומי של הבולגרי לא הגיע והוא בספק למשחק ביום שני מול מכבי הרצליה. מוסא סלמן חזר להתאמן

חמישה ימים לפתיחת העונה של הפועל ירושלים, עידן טל ואנטוניו פאבלוב לא עברו בבקרה ואמורים לעבור רק מחר בבוקר. בקבוצה כבר הודיעו בשבוע שעבר שטל עבר, אך הערב הסתבר כי הוא חתם על חוזהו בקבוצה רק היום. אם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות, הוא יעבור מחר בבוקר.
 

שחרורו הבינלאומי של אנטוניו פאבלוב עדיין לא הגיע. היו"ר גיל רז עבר השבוע קורס בקבלת שחרור בינאלומי בהתאחדות לכדורגל ואמור לטפל בענייין שחרורו של החלוץ כבר ביממה הקרובה. הבולגרי לא יוכל להשתתף במשחק ביום שני מול מכבי הרצליה ללא השחרור הבינלאומי.
 
עוד בנושא פאבלובי, שחקנים בקבוצה סיפרו כי השחקן לא מתאמץ באימוני הקבוצה. "הוא לא רץ, לא בא לקבל כדורים, והוא זז רק אם הכדור מגיע אליו. הוא חייב להילחם יותר. הוא שחקן באמת טוב, אבל הוא חייב להשקיע הרבה יותר", סיפרו שחקנים בקבוצה לאתר שלנו.
 
מוסא סלמן שב הבוקר לאימונים וערך אימון קל בלבד. סלמן עדיין סובל מכאבים בברך ונכון לעכשיו נראה שהוא יכלל בסגל הקבוצה למשחק מול הרצליה, אך לא יפתח בהרכב.
 
מחר תערוך הקבוצה משחק אימון מול מכבי יבנה מליגה א'. הקשר/חלוץ רפאל מורטו יבחן במשחק והחלטה סופית לגביו צפויה להתקבל בסוף השבוע הקרוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה