בוטל המשחק בין הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים בשל המצב בדרום



בעקבות מתקפת הטרור אתמול,ירי הטילים והמצב הביטחוני הרגיש בדרום הארץ, החליטו משטרת ישראל ופיקוד העורף לבטל את המשחק במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל. המשחק יערך ככל הנקרה ביום שלישי. ובינתיים, תקרית בין ברוכיאן ומויאל באימון

נדחה המשחק בין הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. בעקבות המצב בדרום, החליטה משטרת ישראל לבטל את משחק הפתיחה בין הקבוצה של ניר קלינגר לזאת של יובל נעים. הלילה והבוקר נורו מטחים של רקטות לעבר יישובי הדרום וסירנות של אזעקה נשמעו בכל רחבי הדרום. בתום הערכת מצב שנערכה בין ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', למשטרה ולפיקוד העורף, הוחלט שלא לקיים את המשחק. כרגע מסתמן שהמשחק בין הקבוצות יהיה ביום שלישי, הכך בכפוף להתפתחויות בדרום.    
 

עוד בענייני בית"ר ירושלים, אמש עברה הקבוצה בבקרה באופן סופי, חוץ משני שחקני הרכש החדשים, אופיר עמרם ולירון דיאמנט. עוזר המאמן, איציק עובדיה, הגיע לסיכום עם בית"ר על פיצויים ועזב את המועדון. בינתיים, אימון הבוקר של הקבוצה לא היה שקט בכלל, כאשר עימות התפתח בין אבירם ברוכיאן וקובי מויאל. לפי עדויות מהאימון, השניים החליפו ביניהם קללות ואפילו דחיפות ורק בגלל התערבות של עמית בן-שושן והמאמן יובל נעים, נמנעה תיגרה גדולה יותר.    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה