המשחק בין בית"ר להפועל ב"ש עשוי להידחות שוב



משחקה של בית"ר ירושלים, שאמור להתקיים ביום שלישי הקרוב מול הפועל ב"ש, עלול להידחות שוב בשל ההסלמה בדרום. יובל נעים יערוך שיחת בירור עם מויאל וברוכיאן

בית"ר ירושלים תשוב להתאמן היום בצל חוסר הוודאות בעניין קיומו של המשחק מול הפועל ב"ש. המצב בדרום מחמיר ובשלב זה נראה כי ההתאחדות לכדורגל ופיקוד העורף ידחו שוב את המשחקים בדרום.
 

בהפועל ב"ש אומרים כי הם לא מתכוונים לוותר על הביתיות שלהם במשחק ולא מעוניינים להעביר את המשחק למגרש אחר. הבעלים של הקבוצה, אלונה ברקת, התייחסה לנושא ואמרה: "מצפה לנו עונה ארוכה ואין מניעה לדחות את המשחק".
 
הקבוצה של ניר קלינגר תעבור להתאמן בקריית שלום בשל ההסלמה בבאר שבע. ההרוג מפגיעת הגראד בעיר הוא יוסי שושן, מאמן השוערים של קבוצת הנוער והילדים של הפועל ב"ש.
 
בחזרה לבית וגן. המאמן יובל נעים רוצה לחזק את הקבוצה בדחיפות והשם החם עכשיו הוא אלון תורג'מן, חלוצה של מכבי חיפה. נעים מעריך מאוד את השחקן ומעוניין לראות אותו בבית"ר, שתפנה השבוע למכבי חיפה.
 
המאמן יזמן את קובי מויאל ואבירם ברוכיאן לשיחת הבהרה בעקבות המהלומות שהחליפו באימון הקבוצה ביום שישי. נעים מעוניין להרגיע את העניינים בין השניים ואמר ביום שישי: "יש מתח בין השניים וזה לא משהו חדש".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה