קדוש: "אסור לזלזל בהרצליה"



הפועל ירושלים תפתח מחר את הליגה במשחק חוץ מול מכבי הרצליה (18:00). המאמן כינס את שחקניו, החמיא להם, אבל הזהיר אותם משאננות.השחרור הבינלאומי של פאבלוב הגיע. יקי ויצמן מועמד לחזור

הרגע לו ציפתה הפועל ירושלים יגיע מחר, כאשר הקבוצה תפתח את הליגה במשחק חוץ מול מכבי הרצליה.
 

הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת מחר. נכון לעכשיו, נראה כי מוסא סלמן, שעדיין סוחב פציעה משבוע שעבר, לא יכלל בסגל למשחק.
 
לפי האימון היום נראה כי רם סטי יוסט לקישור האחורי וישחק לצידו של אלירן אוחנה, בעוד שעידו אליהו ואופיר עזו יעלו בקישור הקדמי.
 
עידן טל יכלל בסגל ואמור לפתוח על הספסל. את מקומו של אורי פסו, ששבר את הקרסול, יתפוס יוסי ביטון שכבש במשחק האימון האחרון שני שערים.
 
השחרור הבינלאומי של אנטוניו פאבלוב הגיע והוא יפתח מחר לצדו של אדם מזרחי.
 
המאמן כינס בסוף האימון את שחקניו ואמר להם: "בגדול אנחנו מוכנים לליגה, למרות שתמיד יש מה לשפר. אל תתנו למה שקורה מסביב להשפיע עליכם ואל תהיו שאננים. מכבי הרצליה קבוצה טובה ואסור לנו לזלזל בהם. אומרים שהם קבוצה צעירה ומנסים להנמיך ציפיות. יש להם קבוצה עם שחקנים מבוגרים ומנוסים."
 
עוזר המאמן, סלמן עמר אמר היום ל"ירושלים נט": יש הרבה התרגשות. אחרי כמעט חודשיים של אימונים הגענו לרגע האמת. אנחנו די מוכנים ונחושים ואנחנו מקווים שההכנה שעשינו תספיק לנו זה הדבר האמיתי ובשביל זה התאמצנו."
 
מוחמד חטארי, ששוחרר אתמול מהקבוצה, לא הגיע לאימון היום למרות שלופא קדוש התיר לו להמשיך להתאמן עד אשר ימצא קבוצה.
 
מי שהוזכר כמועמד לחזור להפועל במקומו של חטארי ששוחרר הוא יקי ויצמן, ששיחק לפני עונה בקבוצה. קדוש רצה את ויצמן כבר בתחילת הפגרה, אבל החלוץ המוכשר לא הצליח להסתדר עם ראשי ירושלים מבחינה כספית וניסה את מזלו בקבוצות אחרות. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה