אין רגל מסיימת: 0:0 חלש בין הפועל י-ם להרצליה



משחק חלש של שתי הקבוצות הסתיים ללא שערים. עידן טל עלה לשחק במחצית השנייה, אבל השחקנים של לופא קדוש לא הצליחו למצוא את הרשת. ביום שני: האדומים מארחים את הכח עמידר רמת גן. המאמן: "התוצאה לא מקפחת אף קבוצה"

150 אוהדי הפועל ירושלים עשו את כל הדרך הערב עד הרצליה כדי לראות את הקבוצה לא מרשימה במחזור הליגה הראשון. (המשחק התנהל לעיני 400 אוהדים בסך הכל.)
 

הרצליה פתחה טוב יותר את המשחק והגיעה לשני מצבים ליד שערו של רפי כהן, אבל אחרי עשר דקות הקבוצה של לופא קדוש השתחררה קצת מהלחץ ובעיטה של לירן מזרחי נקלטה על ידי השוער אבי איבגי. עד המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 0:0.
 
המחצית השנייה נפתחה עם דקות טובות של הפועל ונגיחה של יוסי ביטון  (דקה 50) חמקה לה ליד הקורה. מהצד השני, ידין זריס מהרצליה הפציץ את הקורה (דקה 53).
 
בדקה ה-58, בעיטה חופשית שפ פאבלוב נקלטה בידיים של אבי איבגי. בדקה ה-61 עלה עידן טל לפרמיירה שלו במדים האדומים, כשהחליף את פאבלוב. דווקא הדקות שלאחר מכן היו פחות טובות מצידם של האדומים והרצליה לחצה במטרה להשיג את שער היתרון. טלקר זרק לדשא את אסף כריספיס ותומר קצב, והצהובים המשיכו בלחץ על השער של רפי כהן.
 
בדקה ה-84, בעיטה חלשה של אדם מזרחי לא הצליחה להכניע את איבגי, שקלט את הכדור. ארבע דקות לאחר מכן, בעיטה של אלירן אוחנה מ-30 מטרים חמקה ליד הקורה. אלי דרעי החליף את אופיר עזו בדקה ה-90. עד הסיום לא נרשמו הזדמנויות מיוחדות. 0:0 בסיום.
 
הרכבים:
הפועל ירושלים: רפי כהן, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, רם סטי, אלירן אוחנה, אופיר עזו, עידו אליהו, אדם מרחי ואנטוניו פאבלוב.
 
מכבי הרצליה: אבי איבגי, ברק לביא, גוליירמה ווישהיימר, שי ביטון, מסאיי דגו, תום מונד, ידין זריס, בני חדד, רגב וולק, אבי מלכה ושימי אלמלם.
 
מאמן הפועל ירושלים, לופא קדוש, אמר בסיום המשחק: "קשה לצפות מהבחורים אחרי משחק אחד שישחקו כדורגל חופשי, משוחרר וטוב, אבל הם עמדו במשימה לאחר שחסרנו כמה שחקנים מובילים שלא שיחקו. החבר'ה נתנו פה מלחמה ולדעתי התוצאה לא מקפחת אף אחת, ושום קבוצה לא הייתה ראויה לנצח את המשחק".
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה