סופית: המשחק מול ב"ש מחר ב-19:30. נעים לשחקנים: "רוצה לראות קבוצה תוססת"



אחרי התייעצות נוספת בפיקוד העורף ומשטרת ישראל, הוחלט שהמשחק של בית"ר מול ב"ש יתקיים מחר. האוהדים יקבלו בכניסה למגרש פליירים שמסבירים להם כיצד יש לנהוג במקרה של אזעקה. הבלם הגרוזיני שוחרר. בראשי צפוי לפתוח

עכשיו זה סופית. בית"ר ירושלים, תחת יובל נעים, תערוך מחר את הבכורה שלה מול הפועל באר שבע (19:30). כך נקבע הבוקר, לאחר התייעצות נוספת בפיקוד העורף ומשטרת ישראל. עוד הוחלט כי האוהדים שיגיעו למשחק בוסרמיל יקבלו בכניסה למגרש פליירים שמסבירים כיצד יש להתנהג במקרה של אזעקה.  
 

בבאר שבע, מיותר לציין, לא ממש אוהבים את ההחלטה, זאת לאור העובדה שהקבוצה מתאמנת בימים האחרונים בקריית שלום והשחקנים הזרים שלה עברו להתגורר במרכז. הבעלים של הקבוצה, אלונה ברקת, אמרה בעניין: "יש פה חוסר רגישות. אי אפשר לקבור בן אדם בתחילת השבוע ואחר כך לשחק כדורגל כאילו כלום לא קרה". גם בבית"ר, מאחורי הקלעים, לא ממש אוהבים את ההחלטה ושחקן בקבוצה אמר ל"ירושלים נט": "הראש שלנו לא ממש היה בכדורגל בימים האחרונים וסביר להניח שגם השחקנים של באר שבע לא ממש מרוכזים במשחק מחר".
 
בינתיים, המאמן יובל נעים ערך אתמול אסיפה לשחקנים ואמר להם: "אני רוצה לראות מחר קבוצה תוססת. אחשוב לי שתרוצו הרבה ושלא יהיו מרווחים גדולים בין ההגנה לקישור ובין הקישור להתקפה. אני רוצה שהבלמים ידחפו אותנו קדימה".  
 
עוד בעניינים המקצועיים, עמית בן שושן צפוי לפתוח מחר לבדו בחוד, כשנעים עשוי לעלות במערך של חמישה קשרים. מתן בראשי יפתח בעמדת הבלם. לירון דיאמנט עדיין לא עבר בבקרה וככל הנראה לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק מחר. המאמן גם החליט לשחרר את הבלם הגרוזיני דויד גמזארדשוילי. הבלם הארגנטינאי, מיגל פורטיז'ו, ממשיך להיבחן והחלטה, ככל הנראה חיובית, צפויה להתקבל לגביו בימים הקרובים.       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה