בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפרדו בתיקו 1:1



בית"ר ירושלים ערכה הערב משחק אימון מול מ.ס אשדוד על רקע ביטול המשחקים בדרום בשל המצב הבטחוני.קובי מויאל העלה את בית"ר ליתרון בדקה ה-32, עידן שדה השווה בדקה ה-58

משחקה של בית"ר ירושלים מול הפועל ב"ש נדחה הבוקר שוב, בפעם השנייה. יובל נעים החליט לקיים משחק אימון והערב פגשה בית"ר את מ.ס אשדוד שמשחקה מול רמת השרון נדחה גם כן.
 

אחה"צ הודיעה ההתאחדות לכדורגל שמשחקן של בית"ר וב"ש ייערך ביום שלישי הבא, 30 באוגוסט, בהנחה שהמצב הבטחוני ישתפר.
 
יריבתה של בית"ר ירושלים במשחק הדחוי, הפועל ב"ש, קיימה הערב משחק אימון מול מכבי ב"ש. במהלך המשחק נפל טיל באופקים והפיצוץ נשמע היטב במגרש בו שיחקו חניכיו של קלינגר.
 
יובל נעים פתח עם מיגל פורטיז'ו שממשיך להיבחן בקבוצה. המאמן התייחס לבלם בתכנית הספורט של רדיו ירושלים ואמר: "אמרתי לו שהוא צריך להיות יותר אגרסיבי כדי שאני אוכל לקבל החלטה לגביו. הוא שחקן טוב והכיוון הוא חיובי."
 
ובחזרה למשחק, קובי מויאל שחזר מפציעה ופתח ב-11 של נעים העלה את בית"ר ליתרון בדקה ה-32 מבישול של עמית בן שושן. מויאל קיבל את הכדור בזווית קשה ברחבה אבל הצליח להכניע את אופיר מרציאנו ולקבוע 0:1 לבית"ר.
 
מ.ס אשדוד חזרה למשחק בדקה ה-59. יוסי מזרחי הכניס את עידן שדה שכבש לזכות אשדוד בנגיעה הראשונה שלו בכדור. שדה שלח בעיטה חזקה מ-16 מטר והכניע את השוער המחליף של בית"ר, אוהד סיידוף.
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מיגל פורטיז'ו, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן אייבינדר, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן שושן.
 
מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, יאיא פטי, אפא אמברוז, אדיר טובול, רחמים צ'קול, עופר ורטה, בן בוטבול, ניר ביטון, דוד רביבו, משה בן לולו ורוג'רס קולה.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה