בית"ר גברה 1:0 על הפועל ב"ש ושמרה על מאזן מושלם



עמית בן שושן כבש בדקה ה-60 והציל את המשחק שהיה ברובו חלש. אוהדי הקבוצות התעמתו במחצית הראשונה ונרגעו אחרי התערבות המשטרה. שש נקודות משש אפשריות לבית"ר ונעים שמסתדר גם בלי חיזוק עד כה

 בית"ר ירושלים התארחה הערב באיצטדיון ווסרמיל בב"ש למשחק ההשלמה מול חניכיו של ניר קלינגר.
 

בית"ר הגיעה למשחק אחרי ניצחון מרשים ביום שבת על הפועל עכו. יובל נעים נאלץ להסיט את דן אייבנדר לעמדת הבלם אחרי שמתן בראשי נפצע. אביתר ברוכיאן עלה בהרכב ומשחק בקישור.
 
4,000 אוהדים הגיעו לצפות במשחק והונחו כיצד להתנהג אם תשמע אזעקה. בתחילת המשחק נערך טקס לזכרם של ההורגים בדרום ולזכרו של מאמן השוערים של קבוצת הילדים, יוסי שושן ז"ל.
 
 המחצית הראשונה התאפיינה בעיקר בתצוגה חלשה של שתי הקבוצות. בית"ר ירושלים הגיעה למצב ראשון רק בדקה ה-21. סטיבן כהן הגביה כדור שנעצר ברגליו של אבירם ברוכיאן. הקפטן בעט מצוין לפינה אך צבאיי היה שם והדף את הכדור.
 
בדקה ה-34 אוהדי הקבוצות החלו להשליך חפצים אחד על השני ועימות התפתח ביציעים. עוזרו של ניר קלינגר,דני גולן, הורחק מהמשחק אחרי שטען לטעויות שיפוט.
 
המחצית השנייה נפתחה גם כן ביכולת לא מספקת של הקבוצות. עמית בן שושן נכנס לעניינים כעבור חמש דקות וניסה לכבוש לשערו של צבאיי. בדקה ה-60 תמה הבצורת .הקפטן הוריד לכהן כדור עם העקב והקשר שלח כדור מצויין לבן שושן שחיכה ברחבה. שער שלישי לחלוץ בשני משחקים.
 
בית"ר ירושלים רשמה ניצחון שני ומאזן מושלם תחת יובל נעים.
 
 
הרכבים:
 
אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, דן אייבינדר, אבי ריקן, שי חדד, קובי מויאל, אביתר ברוכיאן (שי מוטאי/85), סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן.
 
הפועל ב"ש: מארצ'ין צבאיי, לואיס טורס (ירדן אבוחצירא/87), עודד גביש, וויליאם סוארס, שמעון הרוש (אופיר דוידזאדה/75), אמג'ד סולימאן, לאריה קינגסטון, אביתר אילוז (יוסף אבו לאבן/64), מוטי מלכה, סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה