לופא קדוש לשחקניו: "ההגנה הייתה מושלמת, הקישור פחות"



מאמן הפועל ירושלים ערך הבוקר אסיפה לשחקניו והחמיא להם על משחק ההגנה. מנגד, ציין קדוש ששלושה משחקני הקישור לא הבריקו. בימים הקרובים יערוך שיחות אישיות לשחקנים

הפועל ירושלים פתחה הבוקר בהכנות לקראת המשחק הקרוב, מול מכבי ב"ש ביום שישי. בקבוצה האדומה, לא לקחו קשה את התיקו, ואת המיקום בתחתית הטבלה. 
 

קדוש שוחח הבוקר עם שחקניו וניסה להרגיע את הרוחות: " אל תתייחסו לכל מה שקורה מסביבכם. אנחנו לא חייבים לנצח כל משחק וזה בכלל לא משנה מה יגידו בחוץ."
 
המאמן התייחס גם ליכולת המקצועית ואמר: " משחק ההגנה שלנו היה פשוט מושלם. לרפי לא הייתה כמעט עבודה. מנגד, היו שלושה שחקנים בקישור שלא היו ביום טוב."
 
מי שקיבל את מירב המחמאות ביום שאחרי המשחק היה הקשר עידן טל. חבריו לקבוצה פרגנו ליכולת שהציג אתמול ואמרו: "הוא באמת היה בין הבודדים שהיוו סוג של איום על אשקלון. טוב שיש לנו אותו בקבוצה."
 
בימים הקרובים מתכנן המאמן לקחת לשיחות אישיות מספר משחקני הקבוצה. ביום שישי תפגוש הפועל את מכבי ב"ש וגם על כך שוחח המאמן עם חניכיו: "כמו שראיתם, הפועל אשקלון היא לא אותה קבוצה שניצחנו בגביע הטוטו. גם מול ב"ש לא יהיה קל ואנחנו צריכים להתכונן בהתאם."
 
הבלם אורי פסו ערך הבוקר לראשונה, אימון ריצה וישוב לפעילות מלאה בעוד כשבועיים. בקבוצה מבהירים כי אי שיתופו של אנטוניו פאבלוב נבע מכך שהוא לא היה כשיר מספיק אחרי שסבל ממתיחה בשריר.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה